Gå til innhold

Minimeet på tryvann?

Ranger emnet


schizo

Anbefalte innlegg

Var ikke noe 240, var heftig trimma MB 190E! Den var nok for trimma så den hadde litt problemer med å komme seg opp, men vi klarte det til slutt.

 

Skvatt litt da 2 biler kom helt inntil meg på siden ja.. ta det litt roligere neste gang. Holdt på å kræsje med en BMW da jeg drifta ned bakken der også. Farlige greier!

 

Hvor var schizo a??

 

haha.... Var det deg vi kjørte forbi på hver vår side opp bakken?

- Opel Vivaro

- Nissan S13 Silvia

- Toyota Hiace (til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syns å huske at jeg tok den andre oransje på innern:lol:

Det sitter faktisk så godt at jeg ikke kommer noe spess breiere. Også er det første gang jeg har turbo bil, så jeg må venne meg til å holde turbo trykket oppe til enhver tid....

Må nok heve bilen litt også hvis den skal holde hele vinteren....

 

Du synes å huske du tok han på inner'n ja, men betyr ikke det da at du ikke klarte å ligge like bredt som han da ? :lol:

 

Med turbo240 så klarer du ikke å ligge bredere enn en tilsynelatende vanlig 240.... ikke bra!

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke noe 240, var heftig trimma MB 190E! Den var nok for trimma så den hadde litt problemer med å komme seg opp, men vi klarte det til slutt.

 

Skvatt litt da 2 biler kom helt inntil meg på siden ja.. ta det litt roligere neste gang. Holdt på å kræsje med en BMW da jeg drifta ned bakken der også. Farlige greier!

 

Hvor var schizo a??

 

Spant ikke rundt noe mb, spant rundt en 240:P 100% sikker;)

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor var schizo a??

 

Jeg var der jeg, men kjørte mamma sin bil for jeg kom ikke opp med de slitte sommerdekkene mine..

 

Var litt opp og ned da, men var der endel..

 

Det var en hvit 240 sedan som sto og sleit med og komme opp, jeg paserte den selv.

 

Skal folk på tryvann i helgen eller?

 

Vraka bilen bob?

- 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line

x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt)

x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt)

 

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er føre oppå der nå? mye humper fortsatt eller ?? hater det harde humpene som var der på mandag, for de veit jeg at sliter no jævlig på foringene i understellet. :s

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte litt rundt med planer om å stikke tilbake, men plutselig sluttet bilen min å gå på alt annet enn tomgang... Inne på verkstedet begynte det plutselig å brenne før jeg rakk å sjekke noe særlig, er jævlig glad for at jeg har montert en 2 liters skumslukker foran førersetet, den redda bilen fra å brenne helt opp....

 

Jeg trodde det var deg bob...

Vraka var bare overdriving :P

 

Snøen kommer vel tilbake snart, er ganske glatt da, er jo islagt på asfalten :)

- 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line

x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt)

x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt)

 

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår