rakriste Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 golf 1 cabriolet 1987 1.8L tornado rød. finns noe rust i kanal og hjulbuer men ikke ekstremt, i kanalen er det den delen som er lik vanlige golf 1, forsterkningskanalene ser hele og fine ut. (se siste bilde) særdeles fin og fri for rust under bilen, SE bilder. taket har rift i sufletten, dog ikke gjennomgående motoren er lettstartet men kan gå litt ujevnt. bilen er i daglig drift og har skilter og er eu-godkjent frem til våren. trenger litt pleie for å bli strøken. bilen står på stålfelger med piggdekk, ett sett alu.felg men 185/45-15 dekk følger med (nye i sommer). kan besiktetes i oslo eller skedsmokorset. SELGES 9000,- http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8909756 Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dope 79 Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 kan gi deg bud på 6k Siter 96 bmw 320ic 2005 bmw 525 Dat M-sport 95 bmw 318i cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 er en cabrio og ikke en vanlig golf. tross skavankene så må du nok litt opp i pris desverre. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Opp igjen.. satt ned prisen til 9000tusen.. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Synd det er 100mil unna! Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 den går fint å kjøre den 100mil.. betaler du tilbaketuren så kan du få den levert! ;) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Det kan vi snakkes om, hvis du har den etter jul. Har ikke plass til flere biler akkurat nå, men skal kvitte meg med 1 bil rett over jul. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 fin bil helt til venstre, er den din??? til salgs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 fin bil helt til venstre, er den din??? til salgs hehe.. nope!... du kjenner vel igjen den?? om du er den jeg tror du er da ;) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 det gjør jeg vettu. hehe. du får ha lykke til med salget da. si ifra viss det blir noe ledig der opp eller rundt omkring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 solgt Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg