Gå til innhold

aUDUN`: BMW e36 318i -> Prosjekt KEBAB-tralle blir: M3 KILLER!

Ranger emnet


aUDUN`

Anbefalte innlegg

  • Svar 650
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men fra spøk til revolver :doh ... Hvor får jeg kjøpt en slik el. motor som folk bruker på dører og bagasjeåpner når det har "clean'a" døra eller luka.

 

Noen som vet hvor og ca denne koster?

 

Har ikke biltema eller thorshov noe sånt a.er ikke sikker men:)

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullsokk: Jeg har ikke tenkt å lage den helt clean.. bare fjerne den stygge knappen med nøkkel hull på og sveise en list øverst hvor plastikk listen opprinnelig er..

 

Her er et bilde over hvordan jeg mener:

skiltgrop.jpg

Gjerne ikke FULT så rund da, men noe i den duren...

 

ssagat: Oki, det var jo litt dyrt bare for en liten duppeditt.. du vet vell ikke om noen billigere plasser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens update

 

Fjerna lakken rundt gropa bak med "Neger kuse" som det så fint heter :klovn:

 

DSC03708.jpg

 

Merka opp 2 rundinger på ei plate så jeg skal klippe ut og sveise der hvor bmw merkene var før både foran og bak :smilbmw:

 

DSC03712.jpg

 

Skulle pusse på grillen idag, jeg brukte fil og sparkel biten med den trepinnen inni bare falt fint av.. :hvaskjera hehe, besteme meg derfor for å heller sveise på noen små plater der også i samme slengen

 

DSC03709.jpg

 

Har og begynt å ribba bilen litt lett innvendig. Har 2 stk slitne recaro stoler som gjerne skulle hatt nytt trekk... Disse skal IKKE brukes i BMW'en men et annet litt jalla prosjekt :???: Men brukte disse for å se hvordan det ble me bøtte stoler i bilen.. ble rått.. lav og fin :D

 

DSC03714.jpg

 

DSC03716.jpg

 

DSC03717.jpg

 

Eller gjerne jeg skulle brukt disse bak i bilen, hehe, den er jo tråssalt 4 dørs.. :D

 

DSC03718-1.jpg

 

DSC03719-1.jpg

 

Imårra tar jeg med felgene og dekka med på jobb og skal levere dem i lunchen til en kompis som skal legge di om og avbalansere dem for meg :D

 

Et lite bilde av mønstere på dekka, ser jo gromt ut da ;)

 

DSC03710.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir fint,du står skikkelig på ser jeg.:) Jeg må skjerpe meg nå ser jeg:shake

Det var fint mønster i dekk ja:) pass på når du sveiser så det ikke slår seg,punkt sveis med litt pause i mellom.:) gromt at det går fremover.

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau, federal e bra dekk det for en billig penge vettu... Disse felgene blir nok "bane" felgene til våren da jeg håper å få tak i nye. Da blir det gate slicks på disse felgene da jeg håper å ha spunnet opp federal dekkene ;)

 

 

Fikk pakke i fra posten i Tyskland:

 

DSC03720.jpg

 

Hva kunne nå dette være tenkte jeg.. har ikke bestilt noe fra Tyskland jeg, men sier ikke nei takk til pakker :) STOR var den og :D

 

DSC03721-1.jpg

 

Til min store fortvilelse var det OneBlock lyktene mine som endelig hadde kommet..

 

DSC03722.jpg

Men HALLO:D!

 

Men fra Tyskland? jeg bestilte disse fra Danmark, og etter jeg ikke fikk tilsendt disse 2 månder etter jeg hadde bestilt dem måtte jeg ringe dansken og true han på livet nesten om at jeg skulle en tur til danmark snart, og kunne godt stikke innom han..

 

Han lovte deretter å sende meg lyktene innen en uke.. Så han har nok stressa me å skaffe noen fra Tyskland :D Hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår