Gå til innhold

aUDUN`: BMW e36 318i -> Prosjekt KEBAB-tralle blir: M3 KILLER!

Ranger emnet


aUDUN`

Anbefalte innlegg

  • Svar 650
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke for på noen måte ødelegge tråden menhvorfor ikke selge bilen og bruke pengene du har til å kjøpe deg en 325i? du må jo bytta hjuloppheng foran og bak tilleg til motorbytte. blir jo både billigere og sparer deg mye tull.

 

Har mye deler så vis du trenger noe eller hjelp så er det bare å rope.

jaja, lykke til i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier "ikke for å ødelegge tråden".. men det er jo det du gjør... kjøpte bilen for 23 000 og motoren for 6000... så hadde ikke fått en 325 uten bremser for den prisen engang.. 325 er jo skam dyrt, åså kjøpte jeg bilen da jeg var 18 og ikke hadde råd til noe annet.

 

Men tanken har jeg vert inne på mange ganger.. å selge den å kjøpe 325 coupe, men det blir dyrt vettø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bilder fra dagen jobbing:

 

Pusset ned og grunna plastikk deklene som er festet på topplokket:

deksler.jpg

 

toppdeksel.jpg

 

bmw.jpg

 

 

1 strøk med rød lakk:

 

rdedeksel.jpg

 

deksel.jpg

 

 

Får sikkert masse pes fra "The Orginal BMW police" nå men.. Modda grillen litt i dag. Syns den ble ganske rå, om jeg ikke blir fornøyd senere bytter jeg bare til 97 mod grillramme anyways!

 

grillramme.jpg

 

 

Prøve montert på bilen:

 

frontprvemont.jpg

 

Den fangeren som står på bilen nå skal IKKE være på bilen når den skal ut av garasjen :shake Det er bare et misslykket byggskum proskjekt :doh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier "ikke for å ødelegge tråden".. men det er jo det du gjør... kjøpte bilen for 23 000 og motoren for 6000... så hadde ikke fått en 325 uten bremser for den prisen engang.. 325 er jo skam dyrt, åså kjøpte jeg bilen da jeg var 18 og ikke hadde råd til noe annet.

 

Men tanken har jeg vert inne på mange ganger.. å selge den å kjøpe 325 coupe, men det blir dyrt vettø!

 

Okok beklager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår