Gå til innhold

dynnamo og s2 innsug

Ranger emnet


lunebo

Anbefalte innlegg

kjøpte meg motor men mangler dynnamo dette er da en 9A men har dynnamo på pg motoren min passer denne over?? hvis ikke er det noen andre som passer??

 

er det noen her som har modda s2 innsug på 9a motoren og som hadde vært villig til og hjelpe meg litt med og kappe og sveise på??

vw corrado jet

nissan primera 2.0 (solgt)

golf ll 1.6 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker på og kjøre med s2 stempler råder innsug og turbo dyser og sånn får jeg finne ut ettervært men må ha litt hjelp med og kappe innsug og dreia av stempler

 

du kjøpte vell no motorfester for en stund siden hvor kjøpte du dem??

vw corrado jet

nissan primera 2.0 (solgt)

golf ll 1.6 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker på og kjøre med s2 stempler råder innsug og turbo dyser og sånn får jeg finne ut ettervært men må ha litt hjelp med og kappe innsug og dreia av stempler

 

du kjøpte vell no motorfester for en stund siden hvor kjøpte du dem??

 

Og bruke digi 1 fra gamle G60 motoren din da eller?

mulig jeg kan skaffe deg de s2 delene du trenger også, en kammerat av meg som nettopp har fått igjen bilen sin fra krb med 600+ hk

 

De festene som er like som de org eller de i poly urethane?

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker på og kjøre med s2 stempler råder innsug og turbo dyser og sånn får jeg finne ut ettervært men må ha litt hjelp med og kappe innsug og dreia av stempler

 

du kjøpte vell no motorfester for en stund siden hvor kjøpte du dem??

 

S2 stempler og 9A Motor = :nono:

S2 har ca 81mm diameter mens 9A har ca 82.5mm diameter.

 

S2 råder = 16V råder (samme delenummer) så blås i bytte til S2/RS2. Når du nærmer deg ca 300HK bør du bytte råder til skikkelige råder uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S2 stempler og 9A Motor = :nono:

S2 har ca 81mm diameter mens 9A har ca 82.5mm diameter.

 

S2 råder = 16V råder (samme delenummer) så blås i bytte til S2/RS2. Når du nærmer deg ca 300HK bør du bytte råder til skikkelige råder uansett!

 

så funker det ikke med s2 stempler da?? for bare bruke de som sitter i motoren da

vw corrado jet

nissan primera 2.0 (solgt)

golf ll 1.6 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bruke digi 1 fra gamle G60 motoren din da eller?

mulig jeg kan skaffe deg de s2 delene du trenger også, en kammerat av meg som nettopp har fått igjen bilen sin fra krb med 600+ hk

 

De festene som er like som de org eller de i poly urethane?

 

 

har de s2 delene som trengs

 

er vel greit og ha noe sterkere forran ihvertfalll blir vel dårlig plass så turboen ikke tar borti lissom

hvis det funker med digi 1 bruker jeg det

vw corrado jet

nissan primera 2.0 (solgt)

golf ll 1.6 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så funker det ikke med s2 stempler da?? for bare bruke de som sitter i motoren da

 

Nei, S2 stempler passer ikke i 9A motoren, men du kan dreie de ned eller bare bruke dobble toppakninger. S2 stemplene blir vanligvis brukt i KR blokk og PG blokk i samband med 16V topp.

 

Hvis du søker her eller på vwaudi forumet finner du all info du trenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår