emyr Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1290609 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emyr Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Ingen som er intressert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprauten Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Kansje...om du går ned litt i pris ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Kansje...om du går ned litt i pris ;) Er du gal? Syns dette var billig jeg, for fine felger, og bra dekk. Hadde det vært vinterdekk på de og jeg hadde hatt penger så hadde jeg kjøpt.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra-Driver Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Er du gal? Syns dette var billig jeg, for fine felger, og bra dekk. Hadde det vært vinterdekk på de og jeg hadde hatt penger så hadde jeg kjøpt.. Hadde kjøpt alle felgene her inne hadde du hatt penger du,hehe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Hadde kjøpt alle felgene her inne hadde du hatt penger du,hehe:) Ja, pga. 2.stk felger de siste dagene som jeg syns hadde passa min bil.. Og jeg er kresen på felger.. Bare furt over de GTR felgene du ikke har råd til du, kan godt slette alt jeg har skrivd her inne hvis det ikke passer deg.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprauten Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Er du gal? Syns dette var billig jeg, for fine felger, og bra dekk. Hadde det vært vinterdekk på de og jeg hadde hatt penger så hadde jeg kjøpt.. Hva så? Jeg trenger ikke å kjøpe dem...mulig at det er billig, men jeg kjøper dem ikke for den prisen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra-Driver Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Ja, pga. 2.stk felger de siste dagene som jeg syns hadde passa min bil.. Og jeg er kresen på felger.. Bare furt over de GTR felgene du ikke har råd til du, kan godt slette alt jeg har skrivd her inne hvis det ikke passer deg.. Hehe,såså.Helt i orden det. Kunne gått i butikken å kjøpt spell nye GTR felger idag om jeg hadde hatt lyst.så jeg furter ikke...Trenger ikke slette no for min del!--->Peace?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emyr Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Hehe, såså! Sprauten: Hvor mye er du interessert i å gi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Hvor langt unna Oslo bor du?.. Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 -Solgt- :) Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg