fatboy Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 har problemer med at bilen ikke vill gå når det er kaldt ute, kan starte den men når den har stått og gått en stund så stopper den å vill ikke starte igjenn, har funnet ut at den mister gnisten fra coilen, har byttet tenningsmodul og coil, hva kan det være? er en e30 320? noen som har vært borti dette problemet før? er veldig irriterende å ta buss når man har bil stående hjemme? har byttet luftmengde måleren også. men når den har stoppet, og jeg lar den stå en stund så får jeg start og da går den, men er mye nøkking når jeg gir full gass og kommer litt opp på turtall, men når jeg spinner er det ingen nøkking. kan noen være så snill og hjelpe meg!! kan det være hjernen?:hvaskjera Siter mazda rx7 gen2 med streetport og datasprut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herbal Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Jeg hadde noe av det samme problemet på min e30 325. Da var det vann/fukt i noen kontakter på motoren. brukte elektrospray for å "tørke" kontaktene. Siter Hell yeah!! BMW 325i (M) 87 mod. (Prosjekt original) BMW 318i Touring 96 mod. - VW Polo 1993 mod. [x]Audi 80 1993 Avant - [x]VW Polo 1991 mod. - [x]Audi 80cc 1,8 86 mod. - [x]Volvo 240 (bilcross bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 motortemperaturføler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 se om det er fuktighet i hjernen. kan se om de ahr vært vann skader der fra før av også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eonVR6 Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 jeg har alle disse symtomene, plus 10 till. verst er at jeg bare får start på bilen når motoren er kald Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg