Corepower Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Heisann Begynner å tvile litt på den om at ingen spørsmål er dumme, men her kommer jeg nå likevel med ett nytt et i den kategorien. ;p Har en VW Vento med 2 6x9 bak, to 4" i dashen og to 6,5" nede i døra framme, og når vi skulle rense låsene igår på dørene framme, så jeg at den 6,5" høyytaleren fremme ikke er festet med noe kabler i det hele tatt. Virket som den bare var satt rett inn, men den funker jo. Så har det seg slik at jeg har samme plass i dørene bak til en slik høyytaler, så det jeg lurer på da, er evt om hvordan jeg monterer en mid woofer eller lignende der? Om det blir noe styr med kabler o.s.v. Vurderer å stikke på biltema og kjøpe en 6,5" mid woofer bare for å sjekke ut hvordan den er, men om monteringen er lett så satser jeg såklart høyere. Og til alle dere som sitter å ler nå, jeg har ikke satt inn dette anlegget tidligere og har 0 peil, jeg innrømmer det glatt. :fatality: Siter "I can accept failure, but I can't accept not trying." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Hadde det vært opp til meg så ville jeg ha droppet den høytaleren, du vil ikke ikke høre så mye av den. Men du gjør det på samme måte som fremme,trekker kabel fra spiller/forsterker gjennom kabel kanaln å til B- stolpen å gjennom en slags gummipose som befinner seg nesten midt på siden av døren og rett til høytaler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corepower Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Okey, da blir de nok ikke noe. Er ikke jeg som har installert det gamle anlegget, så da venter jeg heller til jeg får skaffet en sub bak i bilen og forsterker. ;p Men takk for hjelpen. Siter "I can accept failure, but I can't accept not trying." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Okey, da blir de nok ikke noe.Er ikke jeg som har installert det gamle anlegget, så da venter jeg heller til jeg får skaffet en sub bak i bilen og forsterker. ;p Men takk for hjelpen. HEHE...jepp høres bra ut;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg