Torak Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Stussa litt på denne annonsen..hehe.. Tror selger skal slite litt med å få solgt disse? http://www.blocket.se/vi/9695139.htm?ca=1_8_s Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 jeg ville aldri gitt så mye i hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Var en til annonsen også der selger skulle ha 10.000,- for eiker med dekk. Hvorfor er de så dyre i nabolandet egentlig?? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaken Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Satt jo nankang dekk på også...er jo ikke akkurat dyre dekk. Siter http://www.300power.com http://www.teamsideways.com Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Satt jo nankang dekk på også...er jo ikke akkurat dyre dekk. Stemmer. Koster jo en snau 1000lapp pr dekk. Men svensker er jo gale :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Jeg skal ALDRI ha eikerfelger mere! Tåler jo ingenting! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 det skal eg :) Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 for d første holder EIKER til normale forhold for oss som holder vårs unna svære hull i veien.. har hatt 3x sett med eiker nå å alle har holdt utmerket! 9000 svenske er nok litt drøyt.. men er kansje ikkeno særlig reklamert i sverige!?! så kan vel lure noen der? hmm Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 hehe ja var i dyraste laget ja:( Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 sett flere super dtm med slitte dekk til 18k osv.. de koster vel 10-12k med dekk i norge.. Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Eiker = burne\bane felger da de ikke er så dyre. myke å myke, har da hatt mine i en sessong nå, og de har fått MYE herjing, ikke noe ujevnheter der, så lurer på hvordan folk klarer å kjøre de skjeve. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kohler Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 kan ikke si at jeg heller har hatt noen problem med at de har blitt skjev Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 jeg skal i allefall drifte med mine neste år, samt de 3 setta me andre drittfelger, Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Jeg skjønner heller ikke det at folk sier Eikerfelger er så myke. Det kan jo ha vært en dårlig "batch" i produksjonen, muligens?? Kan jo fortelle om en gang, da jeg pungterte dekket. Hadde dårlig tid, kom i ca. 40-50km/t, så det var en dam i veien.. PANG sa det!! Hørtes ut som fjærbeinet skulle gå igjennom bilen, satans vegvesen hadde laget et hull i veien der, rimelig dypt (15-20cm?) og en syk kant. Jeg var sikker på felgen var knust! Men, hva skjedde? Nei, ingeting med felgen, men dekket tok kvelden. Det var jo på tiden jeg hadde 32" sub i bagasjen og hadde derfor ikke plass til reservehjul, så jeg måtte ta bussen for å låne meg et volvohjul.. Jeg solgte forøvrig felgene for 6000kr, med "nye" dekk (4800kr i dekk) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 vet ikke hvor mangen eiker felger jeg har sett som er bulket på innsiden av felgen,men det er ikke få... disse felgene tåler så absolutt ikke mye. har selv hatt flere sett av de. alle dere oppe som mener eiker felger tåler en støyt,har vel også kjørt med 45 profil dekk eller mer??:op: men igjen så er det jo rimelige felger,så man får jo det man betaler for.. syns så absolut eiker felgene er pene felger,men jeg ville nok heller evt gått for polaris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg