johnivar88 Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 søker etter noen som har bygget pc i bile her som har laget prosjekt evt how to. finner det ikke når jeg søker.. er ikke så flink til å søke men føler søkemotoren her er noe dritt uansett:( håper noen kan hjelpe meg!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Prøv bilstereo forumet og søk etter carputer. Søkemotoren på forumet virker fint hvis en vet hva en skal søke etter. Flyttet til bilstereoforumet. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 er ett norsk carputer forum men huske ikke adressen Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pipen Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Har ikke, men skal ha. En kompis av meg er utrolig flink med pc, og skal sette sammen en pakke med touch screen og ymse annet. Siter - 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream. - 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri. - 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 sjekk ut siden her. http://www.carputer.no/index.php?name=Forums&file=viewforum&f=14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Jeg har :) Hva lurer du på da? Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg