Sharp Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Har just kjøpt meg en SC-901 fra en V70 som jeg har satt i 850en min. Ser bak den har en utgang merket SUB, ser ut som en litt mindre utgave av antenne-pluggen. Noen som vet om man får kjøpt overgang til en RCA-plugg? Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nv70r Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 På en SC901 så må du koble deg inn på AMP utgangen for å få lavnivå utganger: En liten beskrivelse her: http://www.volvoforum.no/tips_triks/lavnivautgang.htm Siter Volvo V70R AWD 2000 - Prosjekttråd V70R Volvo 945GL 1992 - Besøk Norsk VolvoForum Leter du etter Volvo Skiltplater, dekaler eller Steilende Elg merker? Vi har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Men på SC-901 så er det jo ikke innebygget forsterker, så jeg må bruke AMP-utgangen. Her har du bilde av radioen bak: Så det jeg lurte på var hva den utgangen merket SUB er: Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
allwheeldrive Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Sub på baksiden er anntenne inngang fra TMC modulen i RTI anlegget,TMC er en trafikk varsel modul. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg