Gå til innhold

angrer etter salg.. nå er splitt ny coupe bestilt ;)

Ranger emnet


golfnos

Anbefalte innlegg

se det!!

 

Fikk se igjen gamle bilem min forrige helt, som ikke var en knall følelse for å si det slik..

 

Hadde bestilt med en Skyline R32 Gts-t men ble leverings problemer+++ useriøse selgere i england+++ enda mer rør! holdt på med det i over 5 uker, og i dag gadd jeg ikke mer for denne omgang :/

 

Reiste så til hyundai forhandleren og bestilla meg en helt ny 06 coupe.. bare 1.6 da for det er eneste dem hadde inne i norge..

 

Sett litt på prosjektene dine oWe og om jeg får lov, og litt linker av deg "hermer" jeg gjerne med senk og dørene.. Lyktene er orig på min bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sorry off topic golfnos: Tuscani, planer? :)

 

Lyktene hadde jeg tenkt å bytte, vurderer å kjøpe de originale lyktene. Har begynt å bygge stereo, så skal fortsette litt der. Med en 4 kanals Alpine pdx og 6,5" spx frontsett. Lyd isolering i dørene skal jeg også få gjort ferdig.

 

Innmaten i potta er begynt å lage lyd, så blir nok å bytte den ut. Nytt Luft filter står også på programmet. Får se hva jeg finner på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det slik, jeg orka ikke å betale 100 000,- for å få 62 hk mer under panseret. Den V6ern jeg prøvde var også sølvgrå. som er den mest solgte Coupe fargen i norge. Dessuten har jeg brukt 17000,- på dekk og felg dette året som jeg ikke ville ha fått noe igjen for hvis jeg bytta. Jeg er blir bare mer å mer glad i bilen min :) fordi den går godt nok, bare du lærer deg og bruke girene. 143 N.m er egentlig ikke dårlig. Jeg skal bestille meg en ECU reader fra sharkracing slik at jeg kan se hvis det blir noe feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår