caterpillar Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 http://www.nitroz.se/annons.net/viewad.aspx?aid=27302 :race FOR EI SKUUUTE!! :wonder: :hide UFF den burde kansje vært flyttet til bil/salg siden. er ingen bilder ,men det er DEN røde som var i VG.....:fatality: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 var vell den der det var reportasje av i amcar? Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 tror det. er temmeli velbygd. har vært på utstilling en masse plassa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 ja mycket fet bil! :D mener å lese i reportasjen at den bilen der ALDRI skulle selges og jeg.. hehe Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Men fra begeistring til litt modrasjon.... Noen som virkelig har tittet på bilen for å se om den er værdt 370 store... Noen andre sa faktisk noe annet i sommer da de hadde tatt seg en nøyere titt! Men stuket er helrett! :D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 den sto til 500k tidligere da.. Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOWTIE Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Øhhh…får dere opp bilder på denne linken? Får bare tekst jeg.. Siter So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2? "Why is it a pair of panties but just one bra?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1194338&username= der da? Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Hmm...den holdt til rett ved siden av meg før tror jeg, husker når jeg var mindre at denne kom sladdene forbi :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bam Margera Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Har den gått med SBC og presse tidligere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Har den gått med SBC og presse tidligere? Det tror jeg stemmer.. Bilen er superstrøken den, er min onkel som skal selge den. Bare å ringe Christer på 95772311 vis noen skulle være interesert... Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rpv Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Har den gått med SBC og presse tidligere? Det stemmer nok bra det. Bilen er opprinnelig byggd i Sverige og om jeg husker riktig så kom den til Norge midt på åttitallet. Gikk da med Chevrolet 350 og kompressor. Ble solgt fra Trondheim midt på 90 tallet. Robert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg