Gå til innhold

Carputer selges

Ranger emnet


Janis123

Anbefalte innlegg

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har du bud på 4500,- bør du ta det fort som f... før budgiveren gir seg. Carputeren din er sikkert kjempefin men man finner ingen som betaler mer enn halv pris for hardware. Jeg så det selv når jeg solgte projektoren min. Jeg tapte masse. Samme som når jeg solgte en server jeg hadde. Du vet jo hvilke bud du har fått fra meg. Det er hvor nivået ligger på brukte datakomponenter. Får du så mye høyere bud må du bare ta det kjapt som f... :) Og det da viser seg at det er bra du ventet lenge med å selge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår