Gå til innhold

Carputer selges

Ranger emnet


Janis123

Anbefalte innlegg

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm..hva kan du egentlig gjøre med den? Bortsett fra "standard" xp media edition-ting.

 

Eksempelvis; hvilke porter har den (styring av f.eks innsprut elns)..?

 

Hadde vært knalltøft i V-gutten, men orker ikke noe slikt bare for å ha det. :/

Mvh

Dan

 

"Never underestimate the power of dumb people in large groups"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den kan sammenlignes med spillere som pioneer avic x1 og slikt egentlig, er en musikk spiller, dvd spiller, kan bruke den til gps tv og det man kan gjøre med en data da:-) datasprut er jeg usikker på. men det er nok mulig og koble opp for og gjøre tuning på dataen likedan som man bruker laptop til og tune..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke blitt kvitt den ennå?

 

Ser det er flere som kjøper sine carputere på ebay...prisene er jo en del lavere der...kjøpte min der nå med samme kabinett som deg, 1,2 cpu og 120 gb HD med motorisert touch skjerm pluss litt snacks for 3700 ink frakt fra england

 

Slike ting pleier å værra noget billigere utenom norge da!

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv og hold dette til en salgstråd og ikke en diskusjonstråd. er fult klar over at det meste er rundt halv pris i usa.

 

Janis, kommer til deg rundt uka å kjøper putern, trenger litt å holde på m i bevern, ok?...

89 Bmw E34 M50 /// Silverdustmetallic

Vw Passat Highline 1,9TDI

x 94 Bmw E34 525TDS

x 02 Audi A6 1,8T St.

x 89 Bmw E34 520i M20/B20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey Mikkel...

 

Det er ikke meningen å kverulere slik du sier, men det er synd markedet er slik det er, alt som er av hardware synker veldig i pris bare man tar i det, om det gjelder tv,dvd,carputer eller noe annet.

 

Jeg kjøpte mitt fra england og det hadde kansje vært ennå rimeligere i usa, det vet jeg ikke noe om...men i hovedsak vil jannis tape såpas mye på dette hvis det er temmelig nytt til at det kunne lønnt seg å blitt sittende på dette selv.

 

Det er ikke tvil om at dette er en kjekk sak å ha i bilen el.

 

Og Mikkel, hvorfor skal du legge deg opp i hva jeg mener, ta det på en PM....det er noe jeg burde ha gjort nå...men jeg gidder ikke..er det din forklaring også?

 

Til jannis: beklager of topic...

 

Så, back to basic;

 

løp og kjøp...det er som jeg tidligere ha skrevet en veldig kjekk sak for bilen. Hvis man ikke er helt sikker på hva dette dreier seg om, gå inn på http://www.carputer.no og les litt der...dette er en mye bedre sak enn de mange "multimedie" løsningene fra div produsenter. Med denne får man alt de kan levere og litt til, til en langt mye bedre pris. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår