xGrape Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Som topic sier: hva slags ting vil/kan man få beskjed om via varsellamper i en Golf 3? Får man feks vite når bremseklosser må skiftes? Når man starter bilen, så kommer det en kort beskjed (serviceintervall?) i tripteller-displayet før tripen kommer fram. Akkurat nå tror jeg det står "IN 02" eller noe der. Hva betyr det? Tror ikke alle intervaller har blitt fulgt de siste årene, og telleren har nok ikke blitt nullstillet heller, så er vel ingenting å bry seg om men... Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fremelly Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Har du klosser med varsling, så sier den ifra. Dette gjelder da kun foran. Ihvertfall er det slik på golfen min.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 IN02 betyr at bilen er moden for "inspeksjons-service med tilleggsarbeider" :) Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Har du klosser med varsling, så sier den ifra. Dette gjelder da kun foran. Ihvertfall er det slik på golfen min.. Når jeg byttet klosser foran så var de nye klossene med en slik sensor på. Klipte bare av ledningen jeg, var jo ingen tilkobling på bilen for den sensoren så :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Kan få beskjed om forskjellig jeg, men får ikke varsel om når jeg er kommet på reservetanken. :X Skal det være slik eller ? Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fremelly Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Jeg har heller ingen bensinlampe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Tror ikke jeg heller har det.. Kunne absolutt trengt det, men. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Word. Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 hva skal man med det? er jo bare å se på måleren? :P smart jeg?? :) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Eller for de som er enda litt smartere, og som vet ca hvor mye bilen bruker på mila, så nullstill triptelleren hver gang dere har fylt bensin, så har dere en ekstra pekepinn på hvor mye bensin det er igjen:) Enkelt og greit! Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Eller for de som er enda litt smartere, og som vet ca hvor mye bilen bruker på mila, så nullstill triptelleren hver gang dere har fylt bensin, så har dere en ekstra pekepinn på hvor mye bensin det er igjen:) Enkelt og greit! Det gjør jeg hver eneste gang faktisk, alltid gjort det :) Utrolig kjekt det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg