BoomBoxx Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Pioneer (unntatt forsterkerne som gir lite for pengene). Kicker Alpine MTX Infinity dynaBel Autotek Phoenix Gold Soundmagus! :D Soundsplinter! :D Generelt alt laget av TC Sounds (dyrere Ground Zero, Soundstream XXX m.m.). DD (men de er ikke så udødelige som folk skal ha det til, fins mye annet som tåler like mye). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Pioneer spillere.. Fuison bassere billige og gir mye bass for pengene ( forsterkeren som er med i pakken som blir b.l.a solg på install bay holder ikke mål, men basserne er gode) Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Pioneer P88RS-spilleren min er jeg helt perfekt fornøyd med! Har ikke behov for dvd og tull og lyden i denne er helt nydelig! Alt mulig kan stilles inn og kåles med og den ser jo i tillegg nydelig ut ;) Sammen med pioneeren har jeg en Genesis 4-kanaler og lyden er som en drøm, i allefall sammen med en relativt dyr cd-spiller kan ikke dette slå feil! <33 true love <33 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ironmann Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Okey virker så de fleste har hatt gode opplevelser med alt som er der ute:O Nesten lettere å starte en tråd der man heller tar opp de merkene man ikke anbefaler\liker?^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toledotulling Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 (endret) Kanskje noen kan hjelpe meg litt her. (Trenger ikke merkenavndropping og produsentlister, men mer konkret og utfyllende veiledning): Trenger råd om hva jeg bør gjøre først: Har en 98 SEAT Toledo. Skrangler bittelitt, men noe er ppga l;s plast som skal skrus fast. Det er speakers lavt i fordørene og på dashbordet.) Har Blaupunkt Kiel MP32 og standard tokomponent høytalersett. Det låter greit nok, men jeg er litt glad i godlyd (volum og dybde, ikke høyt og flatt) Kikket på et 13cm 2+komp sett m-delefiltere fra Pioneer ca 1.900 (tilbud 1.500 + 500 for Ipod-kabel) og disse mellomtone-bass elementene skal passe bilens originalhull. -Er disse gode, og er dette lett å innstallere? Ønsker også benytte Ipod og Mp3-spiller og gjerne Bluetooth HF i bilen, men min spiller har ikke innebygd mic og kun ISO inn/utganger og slike adaptere koster en god del. (I tillegg er det begrenset til kun Ipod og BT -ikke USB, og det suger skvettlapp altså!) 500,- Ipodkabel, 800,- BT+adapter m/mic -Bør jeg da heller bruke 2.000 på en ny spiller med integrert usb-mini+jack aux og BT, og vil en slik spiller være OK til å drive de ovenfornevnte Pioneer-speakerne uten ekstern forsterker? Kom gjerne med gode råd og tips for meg. Vil helst bare bruke 1.500 på spiller og 1.500-2.000 på speakers. (tynn og liten aktiv sub-woofer kan komme senere.) PS! Har sett litt etter en slik USB-BT og Ipod/Mp3/Mobiltlf kompatibel spiller på nett, men ser ut som de fine er litt dyrere enn jeg liker. (Kan riktignok klare meg uten CD-spiller og kun med minnekort/harddisk/Ipod og radio - så skrik ut om du vet hva jeg trenger!!!) Eks på SONY spiller til 1490,-) http://www.bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=1653 Eks på Emphaser speakers til 1890,- (veil. 2890,-) http://www.bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=1860 Fins også Infinty og JBL til mindre penger, men er disse jeg har foreslått her f.eks en bra combo? Endret Februar 19, 2009 av Toledotulling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Du får forøvrig også et USB-interface m/iPodstyring fra Blaupunkt til spilleren din... Pris 1095,-. En ny spiller vil du høre marginal forskjell i vanlig bruk... kanskje kunne spille brøkdelene høyere, men ikke nødvendigvis bedre. Forøvrig, i dashbordet trenger du egentlig et par gode 3,5" høyttalere, og et par 5,25" midbasser i fordørene, men et 5,25" komponentsett med diskantene på dashbordet er nok det enkleste i innkjøp og montering for de fleste. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaniolen Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 jeg har hadd og er fornøyd med: Pioneer(Sub og spiller) VDO Dayton(spiller og komp.sett) Hifonics(Forsterkere) Siter Golf MK1 Karmann Cab Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2 Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg