dunndunn Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 http://dunndunn.net/Bilder/ImageGallery.php?gallery=Renault%205 noen som vet noe hvordan det er å putte inn en gt5 motor i denne? med akslinger? ledningsnett osv? =) mvh. Siter H22A Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Trenger en hel GT Turbo delebil. Bytte hele understellet, bak også. Ledningsnettet, alt. 1,4 som står i den? Alt er ihvertfall plug and play! Fin søndagsjobb ;) Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunndunn Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Trenger en hel GT Turbo delebil. Bytte hele understellet, bak også. Ledningsnettet, alt. 1,4 som står i den? Alt er ihvertfall plug and play! Fin søndagsjobb ;) er en 1.1 liter mener jeg=P hehe 1987 mod. noen som har en delebil til meg? =) Siter H22A Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Lettere å få tak i en GTE delebil. Kliss lik som GT Turbo, kun ledningsnettet og motor som er forskjellig. Bremser og oppheng identisk ;) Samt utseendet med breddingen osv. Evt kan du finne deg en Volvo440/460/480 Turbo 1,7 å putte oppi. Passer ;) Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunndunn Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 hvordan blir det med akslinger og alt sånnt da? ser ut som du kan litt ang. dette=) Siter H22A Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 I teorien er GTE motoren (1721ccm) identisk med Volvo Turbomotoren, utenom forsterkninger og turbo. Så girkassen går overrens. GT Turboen(1397cm) har samme girkasse også. Motorfestene passer. Akslingene er jeg usikker på om passer fra en Volvo Turbo, men da er det bare å få tak i GTE/GT turbo akslinger ;) Høres ut som ett knallkult prosjekt vist du går inn for å gjøre det. Hadde lett begynt hadde jeg hatt en stor garasje! Billig morro! Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuxid Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 har en ts jeg skal sette i en anen motor i, har noen forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Kun motor? Bytter du motor bør du bytte bremser/understell også. Bremsene på en TL er som V-bremser på en trøsykkel, elendig! GTT-, GTE-, 460turbomotor er eneste motoralternativ å ha i en Renå5 Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-GTT Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Hei! Jeg har det meste av en GT-Turbo som selges BILLIG ved henting. mangler motor, og høyre del av fronten er kappet av. (trengte noen deler til et prosjekt jeg bygger).. Ring eller mail meg om noen synes dette er aktuelt. Per R 93 44 40 10 per@nokab.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Hvordan går prosjektet ditt PerR? Blir det bra tilslutt? Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-GTT Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Joda prosjektet går sakte fremover.. endelig er motorbyggeren snart ferdig. Fikk feil kam desverre, men det nærmer seg! Delebilen gis bort v henting.. Per R Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Var en inne på http://www.renaultbiler.no som skulle bygge om sin R5TL, og trengte deler. Kanskje høre med han om han henter den? Hadde hentet den hadde det ikke vært for at det er ett vidde imellom :) Kunne ikke tatt noen bilder og sendt? Mulig til østlandet snart nemlig, kunne kanskje trengt småting. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-GTT Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Hei igjen. kan du ikke sende meg nr ditt så sender jeg deg noen mms´er. bilen blir nok kjørt bort til uka. Per R Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg