nilsgeorg Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Har nettopp funnet ut at jeg må investere i nye støtdempere til hele bilen min(4 stk) men har aldri bestilt slike ting før. Har rett å slett ikke peiling på det som har med hjuloppheng og slikt. Hva er det jeg må vite når jeg bestiller? Er det noen mål jeg må ha eller noe slikt? Har det noe å si at bilen er senka? Hørte fra den tidligere eieren når jeg kjøpte bilen at demperne som sto på er 1 ”hakk” stivere en originalt, har dette mye å si? En annen ting jeg lurer litt på er jo hvilke dempere man bør kjøpe, noen som vil anbefale noen typer? Har vurdert litt gule koni, men hva er egentlig forskjellen på disse å de vanelige? Har ikke tenkt å legge så mye penger i nye dempere, så spør no i samme farta hva ca pris på nye dempere vil koste? Noen som vet om noen billige forhandlere jeg kan kontakte? (må være noen som har mulighet til å sende delene til nord norge) Med hilsen NiX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Gule koni er å annbefale, røde oxo. De er litt billigere men ikke så stive. Disse kan du få kjøpt hos Be-4-you. tlf 22970305. Koster vel ca 3000 for røde å 4-4500 for gule vil jeg tro. Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsgeorg Skrevet August 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 mener du da 3000 for komplett sett? Er det noen mål eller noe slikt jeg må vite før jeg ringer å bestiller? Eller er det bare å oppgi biltype så finner de ut resten? Har det noe å si om bilen er senka? må de evt. vite hvor mye osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Flere som selger dempere/senkesett til Opel. F.eks: http://www.eiker.com/Styling/Senkesett/opel/default.asp http://www.mekonomen.no Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Originally posted by nilsgeorg2002 mener du da 3000 for komplett sett? Er det noen mål eller noe slikt jeg må vite før jeg ringer å bestiller? Eller er det bare å oppgi biltype så finner de ut resten? Har det noe å si om bilen er senka? må de evt. vite hvor mye osv? Bare å oppgi biltype. 3000t for komplett sett ja alla 4 dempere med justeringsmulighet. Trenger du hjelp til monteringen så send meg en pm Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg