General Stian Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Heisann Jeg har nå leiter litt rundt etter subber, og tror jeg har endt opp med to av disse: http://pioneer.no/no/products/25/130/201/TS-W3004SPL/index.html Så må jeg jo også ha forsterker til å drive dette her, og det jeg kom opp med da var denne her som jeg tenkte å kjøpe to av: http://www.megabillig.com/index.php?page=produkt&cat1=1&cat2=14&id=1333 Jeg har ingen erfaring med dette merke, og lurer på om det er en god forsterker eller ikke?? Noen som kan Hjelpe?? På forhånd takk MVH Stian Siter 98 Vectra B 2,5 V6 CDX Caravan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Pyle går vel ikke for å være knall, men det er sikkert forskjell på produktseriene demmes også.. sikkert noen som kan fortelle noe mer om akkurat denne forsterkeren... Men om du finner ut at du skal handle i Norge, så har du jo alltids den minste til dynabel med omtrendt samme speccs... Mange som er fornøyd med den hvertfall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 du må nok ha litt mere kraft om du skal mate de to dær.. pyle er nok ikke kjent får å være noe bra nei.. 2x40A sikringer på den også, du får toppen 600-700w rms med pyle`n, tviler på at du i det heletatt får det også. som RuuDpus sier, så kan du kansje se litt nermere på http://www.dynabel.no dær er det mye billig snacks.. ellers kan jeg også si at jeg ikke anbefaler og handle via megabillig.com Stian Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
General Stian Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Oki...takk for svar Siter 98 Vectra B 2,5 V6 CDX Caravan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Jeg har ikke noe positivt å si om pyle! Med kun pen bruk har jeg ødelagt 2 cd-spillere og 3 dvd-spillere! (fått ny hver gang da..) Men send PM til noen av forhandlerne her på forumet! :) Garantert noen som kan gi deg en fin pris på en forsterker som driver 2 sånne subber MEGET mye bedre enn pyle-æsj! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_Loco Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Kjøp deg en Pioneer forsterker i SPL serien, så får du forsterker som matcher bass-elementene dine. Siter *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Har to slike subber jeg også, men kjøpte disse forsterkerne fra megabillig jeg.. MEGET fornøyd med lyden :D http://www.megabillig.com/index.php?page=produkt&cat1=1&cat2=14&id=1390 ...ellers kan jeg også si at jeg ikke anbefaler og handle via megabillig.com Hvorfor ikke? jeg har selv god erfaring med forsterker-kjøp derfra, hadde forsterkerene i Norge 4 dager etter betalt vare jeg:) Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Sorry, når jeg snakka om den minste dynabelen trodde jeg du bare skulle ha 1stk 3004spl.... skal du ha 2 må du ha KREFTER.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Derfor han skrev han ville ha 2 forsterkere også RuuDpus Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Men damn, skal begynne å lese ordentlig jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Alpine V12 har jeg meget god erfaring med! Digger de digitale innstillingene! Blei fasinert! hihi :D Spilte no helt voldsomt og!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
General Stian Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Ja...takker for responsen:p Siter 98 Vectra B 2,5 V6 CDX Caravan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Har to slike subber jeg også, men kjøpte disse forsterkerne fra megabillig jeg.. MEGET fornøyd med lyden :Dhttp://www.megabillig.com/index.php?page=produkt&cat1=1&cat2=14&id=1390 Hvorfor ikke? jeg har selv god erfaring med forsterker-kjøp derfra, hadde forsterkerene i Norge 4 dager etter betalt vare jeg:) pga. ting de ikke vil sende til norge som de har på nettbutikken og ekstremt dårlig service, samt. div andre ting.. husker jeg ikke helt feil har jeg også sakt begrunnelsen til deg på PM.. Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 pga. ting de ikke vil sende til norge som de har på nettbutikken og ekstremt dårlig service, samt. div andre ting.. husker jeg ikke helt feil har jeg også sakt begrunnelsen til deg på PM.. Ahh stemte det, mente jeg huska noen som hadde problemer derifra.. Faktisk hørt om flere som har dårlig erfaring når det kommer til subber og tyngre saker. Men om du hører med dem først om forsterkeren er på lager så vil de sende den ut ganske kjappt faktisk:) Vil tro det har noe med at de ikke tjener nok på det om det er en tung ting, pga. frakt og slikt.. Og skal være enig til at kundeservicen sugde, men er blitt bedre etter de fikk kundeservice i Norge Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 kansje.. er annet navn der.... men, enought off topic.. sorry Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg