bassmania Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Halla, er ganske lenge siden jeg har skrevet noe her! Mistet litt interesse for bil pga. min gammel A4 (1.6L, 95 mod, uten noe utstyr), brukte så mye penger på den, uten å få noe tilbake!! :puke: Men her er jeg igjen, tilbake med en ny A4, og nå med turbo =D Den har ganske mye som den andre ikke hadde, og den er 7 år nyere. Sportseter i skinn, sportsratt,sportunderstell,el.klima osv. er bare noe av det den nye bilen min har! Jeg vurder å påkoste den noen nye ting før vinter! Skal ihvertfall sote rutene om 2 uker, chippe den iløpet av desember og få skjemer i baksetene! Har også fått på øyelokk, og har bestilt chrom hatt til speilene! vurder også å kjøpe en S4 front grill til den! Til våren skal blir det nytt eksosanlegg fra "bastuck" og styling! Men, nok om det! Hva synes dere om bilen?! Siter 2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT 2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Det du skriver om bilen høres veldig bra ut, men skaff noen bedre bilder av bilen, litt utydelig de av bilen din forfra. Men ellers så er de bilene der drit fine. Gratis med nye bil. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Meget pen bil! Har så utrolig lyst på en B6 sedan selv, misunner deg! :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassmania Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Skal prøve å få tatt nye bilder foran. Forresten,når jeg skal ta av hettene på speilene, er det to skruer under speilene jeg må skru på, men hvordan tar jeg hettene av, bare bruke rå kraft og dra dem opp?! eller?? EDIT: Nytt bilde av bilen foran... Siter 2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT 2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 På B5 er det skruer inne i selve speilkappen å som må skrues ut. Vet ikke om det er det samme på din men.. Hvis du må løsne de så er det bare å dra kappen rett av etterpå. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassmania Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 hmm, det er to skruer under! jeg tok dem ut, og hetta løsna litt, men jeg greide ikke å få hetten av! og ville heller ikke bruke styrke!!! Siter 2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT 2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Se bak speilet, du må vippe det løst. Kan hende det er festet noen skruer i speilkappa på innsiden som jeg sa. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 sprek bil, ligner veldig på min inni på det første bilde:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassmania Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Se bak speilet, du må vippe det løst. Kan hende det er festet noen skruer i speilkappa på innsiden som jeg sa. Okay, får gjøre det imorra!!! takkerbabyhmm? Siter 2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT 2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Fet bil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NudleR Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Gratttis med fin bil.. Begynner å bli mange med 1.8T på forumet nå.. Start moddingen. Hold bilen clean eller til orgnial "styling" min mening da eller diskre styling... Lykke til!! Siter 2006 A4 2.0TDI S-line Misanorød ;) x - 1997 A3 1.8 Ambition "Facelift" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Gratttis med fin bil.. Begynner å bli mange med 1.8T på forumet nå.. Start moddingen. Hold bilen clean eller til orgnial "styling" min mening da eller diskre styling... Lykke til!! Enig med deg jeg! En så ny og pen bil bør ikke pakkes full med plast og greier... Keep it clean;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassmania Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Enig med deg jeg! En så ny og pen bil bør ikke pakkes full med plast og greier...Keep it clean;) Tro meg!! skal ikke det, vil bare ha S4 look:P hehe... Siter 2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT 2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NudleR Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Helt enig ;) Har litt s4 look på min selv ;) Siter 2006 A4 2.0TDI S-line Misanorød ;) x - 1997 A3 1.8 Ambition "Facelift" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 S4 liker vi:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg