oledeg Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Som sikkert mange har sett holder jeg på med et bilstereo prosjekt. Jeg har en stakkars 4" pionee Som skal destrueres. Og trenger forslag hva jeg kan gjøre :) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Har også et Bly batteri som skal ut av bilen. Open for alle forslag. Hadde det vært litt tøft å koble høytaleren direkte på batteriet ? Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 hehe, morsom tråd. Når det gjelder 4"ern så ville jeg bare koblet den til en amp uten å ha den i kasse, spilt noe sinnsykt med den helt til opphenga/membranen løsna. :) Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 hehe, morsom tråd. Når det gjelder 4"ern så ville jeg bare koblet den til en amp uten å ha den i kasse, spilt noe sinnsykt med den helt til opphenga/membranen løsna. :) Koble den på helixen da ? Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Sett den rett i stikket inne. Bare husk og film:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Sett den rett i stikket inne. Bare husk og film:) Blir liksom litt for kjedelig det da :o Seff skal jeg lage film av det :) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Blir liksom litt for kjedelig det da :o Seff skal jeg lage film av det :) Plugg den i helix'en;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Ville ikke risikert en forsterker bare på å ødelegge et element... 12 VDC batteri lager ikke mye moro. Stemmer for 230 AC evt. dynamitt eller begge deler :) Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Helix, Helix, Helix! :) Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 haha.. kjør på med basstest. koskos. Husk film. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Har en gammel boss forsterker her en stand kanskje litt tryggere å bruke denne :) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Hehe, been there :) vi koblet det til et vegguttak, men det, uheldigvis, skjer det ikke en drit. Kommer bare ett lite popp på samme størrelse som en mygg som fiser. MILDT sagt skuffende.. Må nok noe litt annet til :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 skulle ønske jeg hadde hørt en myggefis jeg også. Har ikke vært så heldig. SKulle tro det skjedde noe mere enn det. Har jo sett noen filmer på youtube hvor de voldtar elemter sterkt. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 skulle ønske jeg hadde hørt en myggefis jeg også. Har ikke vært så heldig. SKulle tro det skjedde noe mere enn det.Har jo sett noen filmer på youtube hvor de voldtar elemter sterkt. ja, men der tror jeg de gjør noe annet... Virker som det rett og slett er noe som brenner av når du gir den veggstrøm (hehe, wooohoo, jeg er så smart! nei? :rolleyes:) men hvis du bruker en vanlig bilforsterker som er _litt_ vel kraftig tror jeg det ligger an til og god voldtekting :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Usa er det vel 110 volt også? Hvor de fleste filmene kommer i fra med høyt i stikk. BLir kanskje litt morsomere i lengden da. Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg