Gå til innhold

Beste måten å ødelegge en front høytaler

Ranger emnet


oledeg

Anbefalte innlegg

hehe, morsom tråd.

 

Når det gjelder 4"ern så ville jeg bare koblet den til en amp uten å ha den i kasse, spilt noe sinnsykt med den helt til opphenga/membranen løsna. :)

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, been there :)

 

vi koblet det til et vegguttak, men det, uheldigvis, skjer det ikke en drit. Kommer bare ett lite popp på samme størrelse som en mygg som fiser. MILDT sagt skuffende.. Må nok noe litt annet til :)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle ønske jeg hadde hørt en myggefis jeg også. Har ikke vært så heldig. SKulle tro det skjedde noe mere enn det.

Har jo sett noen filmer på youtube hvor de voldtar elemter sterkt.

 

ja, men der tror jeg de gjør noe annet... Virker som det rett og slett er noe som brenner av når du gir den veggstrøm (hehe, wooohoo, jeg er så smart! nei? :rolleyes:) men hvis du bruker en vanlig bilforsterker som er _litt_ vel kraftig tror jeg det ligger an til og god voldtekting :D

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår