nollaS Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Ja, da er jeg og en liten gjeng med kompiser og kjente på utkikk etter et lagerlokale i Trondheim og omegn. Lokalet bør ha en låsbar garasjeport, ikke ligg mer enn MAX 30 min kjøring utenfor trondheim sentrum, og ha plass til rundt omkring 5 biler. Hvis noen vet om noe i den duren så vennligst skriv det til meg! Mvh Frans Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Mulig jeg vet om et lokale rett oppom oss. Hvilken max-pris på leie har dere tenkt på da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 hadde ikke tenkt å betale så veldig mye over 600kr pr kvm pr år nei.. såklart, prisen kommer jo paralelt med standard og størrelse på lokalet :P så si en pris da, så skal vi vurdere :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Finner du ut noe, Ralliart? Spent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Hello? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 hmm.. venter i spenning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Beklager at dette har tatt litt tid, men jeg har akkurat hatt dekk-sessong så jeg har vært veldig optatt:) Har snakket med ham som vi leier av, men han har ikke fått kastet ut de som er der enda. Var et eller annet om at han måtte gjennom retten eller noe for å få dem ut... Kan sende deg PM med nummeret hans hvis det er ønskelig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg