Gå til innhold

vil kjøpe denne 5'er turbon, tips?


wanna-b

Anbefalte innlegg

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1148788

 

Håper jeg ikke driter meg ut ved å legge ut denne linken,

så ingen kjøper den rett foran nesa på meg :(

damn den so lager prosjekt tråd på denne bilen om noen dager! hehe

 

Noen som har sett på denne bilen eller har kjennskap til den?

Hva synes dere om prisen?

Selger oppgir ikke noe mere feil ved den på telefon enn det som står i annonsen,

bortsett fra at bensinmåleren er litt på tur.

Den er ikke EU-godkjent, og det kan bli vanskelig å få den på kontroll før evt. kjøp.

 

Jeg gjentar; vær så snill å ikke knabb denne muligheten for meg!!!

 

takk for svar!

Nissan Micra K12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt meg ny delebil ja :boxers

Neida. Eneste jeg veit om den er at den har stått til salgs ganske lenge nå.

 

tomgangen kan jo være bare en liten justeringssak... Men mener å huske at han hadde godtatt at den ikke gikk så bra på tomgang så det kan jo fort være noe mer drastisk. Har ikke mulighet til å få tatt den på NAF test eller noe? Dere deler kostnaden eller noe...

 

Jeg betalte 25 for min, noe som i ettertidens lys kanskje var litt i overkant... hehe Men verdt hver eneste krone!

 

Ellers så ser det jo ut som et fint eksemplar da.. Men hvis du ikke får denne så kan du jo bare hente en fra england.. Siden det uansett blir med høyreratt mener jeg..

 

Lykke til

 

 

Edit: http://www.renault5gtturbo.com/homepage.htm her har du en buyers guide forresten... Kanskje den kan komme til nytte..

 

Ellers vil jeg anbefale deg å melde deg inn i rtoc.org hvis du er 99% sikker på å kjøpe deg en femmer. Veldig mye hjelp å få av hyggelige briter der..

Sometimes I drive away with the emergency brake on, That's doesn't say alot about the emergency brake, It's an "emergency-make-the-car-smell-funny-lever"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen har vært demobil for Kicker husker jeg det sto på annonsen da den var tilsalgs for ett år eller to siden. Derfor den er såpassa fin.

Vingen ser bedre ut på noen andre bilder jeg har av bilen, ser kanskje litt overkill på annonsebildene.

 

En ting kan du være sikker på når du kjøper en Renault 5. Problemer, skruing kommer du ikke utenom. Men tilgjengjeld får du en feit bil, sinnsyk gøy bil å kjøre. UTROLIG lett å få tak i deler, i England. De har alt!

Ett fint prosjekt ville vært å kjøpt bilen, og en rustfri Renault 5 TL, også startet ombygging. Siden det er tåperlig å sitte på feil side. 25.000kr synes jeg er formye for den bilen. Det hadde den vært verdt hadde rattet vært på rett side. Ville gitt mellom 10.000-15.000kr for den.

Sjekk ut http://www.ebay.co.uk, så kan du se hva det vil koste å importere en engelsk Renault 5 GT Turbo.

 

Når du ser på bilen, sjekk den for rust. Rusten befinner nok seg under plastbreddingen og sideskjørtene, vanskeligt å se. Tror denne bilen er ganske "rustfri" og strøken. Bulken på panseret gjør vel ingenting, har ett panser liggende ;) Litt langt til Bergen, så en lokal hugger er vel lettere.

Mazda 323 GT-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår