DaButcher Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Hei, Vindusviskervaieren på førersiden min røk (!). Er det enkelt å bytte den vaieren? Er jo litt vanskelig å se under der, hvordan det henger sammen. Klarer jeg å bytte vaieren, med å løsne feks. luftkonsollen i midten, samt tilgangen jeg får over beina, eller må jeg demontere mer? Jeg tror den gamle vaieren har floket seg inn i den ovale vaierlederen som er i midten, bak luftkonsoll. Fant ikke noe i farten, i haynes vedr. vaieren. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Bytta på en som jeg hadde for noen år siden..jævlaslit Tok ut hanskerommet å det som er bak å dekslene eller panelplatene så kom jeg til.. vist dette hjelper :p somsagt det er en del år siden men husker det var litt slit ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Håper du har bannet høyt, for det trengs. Regn med å skru ut både speedometer, luftdyser og hanskerom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Takk folkens :-) Har ikke bannet denne måneden, så jeg har litt kvote å gå på! Får ringe volvo og høre om vaieren har kommet :-) Uten vindusvisker, får jeg ikke kjørt å byttet støtdempere :S Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 haha en jobb som faktisk er enda kjipere enn å skifte varmeapparatsmotor, syns du skal bygge om til monovisker i samme slengen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Ja, monovisker er rått! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 dette er en helvettes drittjobb.. er egentlig mer enn nok banning bare for å stramme de jævla wirene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 åå... fy faen gjorde de på en 245.. håper ikke d skjeer en gang til...=/ Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 hmm, tok jo bare 15 min(!).. Var ikke så ille da, var bare vaieren som hadde hoppet av hjulet, så jeg løsnet vaieren litt, huket den på og strammet igjen. Har en reservevaier nå, men kan vel være greit å ha den liggende :-) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 haha nå slapp du billig unna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 haha nå slapp du billig unna. neida, vaieren har jeg ikke levert tilbake.. 128kr for ca. 20cm vaier.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 tenkte i grunn på at du slapp "billig" unna (den var jo ikke røket) (jobben) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 tenkte i grunn på at du slapp "billig" unna (den var jo ikke røket) (jobben) ja, jeg skjønte det.. tenkte jeg skulle være morsom :p men, ja.. Det hadde ikke vært noe særlig mer jobb å bytte den. Hadde vært verre om det var den yttre på førersiden som røk!! Der borte er det trangt! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg