wartex Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Hei. Vurderer å selge min drøm. Ford Sierra sedan m. full sombat styling, senket 40/40, nylakkert august 2006, nye viper rial 215/40-16 felger m/dekk. Stereoanlegg: hattehylle: et par jbl t595 limited(sinnsykt bra lyd). Front, sony 160w, sub: 2000w pioneer 12" i 50L kasse, audioplanet 5 kanals forsterker. Pioneer deh, 5600 headunit. bilen har gått 174 000 Aldri hatt noen problemer med den. Bud ønskes! for mer kontakt, send PM. Bilen står nå i Moi i rogaland. Bilder: http://wartex.sytes.net/bilen1/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Så var det med skikkelige annonser da.. Årsmodell er vel relevant da? hehe;) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wartex Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Så var det med skikkelige annonser da.. Årsmodell er vel relevant da? hehe;) hehe beklager. er en 91 mod. , edit: Elvinduer, sentrallås, og fjernkontroll =), varmeseter. . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Får ikke fram noen bilder jeg. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kripus Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 jeg heller får ikke noe bilder :( Siter 91 Vw Golf 2 (Prosjekt i deler) 94 Ford Eskort STV (sambo sin egentlig) 86 Vw Golf 2 ( Solgt) 85 Ford Fiesta (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wartex Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 jeg heller får ikke noe bilder :( beklager , men det er noe galt med serveren. jobber med saken. =) skal se om jeg finner et anna sted å legge bildene edit: server er oppe å går igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Forbidden You don't have permission to access /bilen1/ on this server. Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wartex Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Forbidden You don't have permission to access /bilen1/ on this server. byttet server nå, linux slack 11 :P, ustabilt som få.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 er vel heller det at du ikke kan sette riktige flag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wartex Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Hei igjen, beklager dette med bilder, har nå lagt de opp på en heelt annen server. http://www.home.no/mikromannen =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen.1 Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 åssen pris hadde du tenkt da? mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wartex Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 åssen pris hadde du tenkt da? mvh Er ikke helt sikker, med eller uten anlegg? Selger helst med anlegg. hva hadde du/dere tenkt på?, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen.1 Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 jeg veit ikke hva den bilen er verdt jeg. du må nesten si en ca pris. helst en pris uten annlegg også en pris med annlegg? Mhv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 solgt eller? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wartex Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 solgt eller? hei, nei den er ikke solgt, har bare ikke tid til å styre så fælt her inne, grunnet studier. også grunn til at den selges. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg