Gå til innhold

Da har jeg hentet meg 242!!

Ranger emnet


LaSSiss

Anbefalte innlegg

  • Svar 213
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gamle fronten ble jo levert opp til 85 i usa, pga av at de ikke fikk godkjent de nye støtfangerene der før i 86.

Men selvsagt med usa front på samtlige.

 

Nja - det er ikke helt sant. De nye støtfangerne kom senere i USA (1984) enn i Europa (1981), men USA beholdt den "gamle" fronten til 1986 da det ble nye regler for lys i USA. Inntil da hadde det bare vært lov med "sealed beam" lykter (runde el firkantede), men i -86 ble det lov med "aerodynamiske" lykter.

 

USA-versjon før 1984;

054.jpg

 

USA-versjon fra 1984-1986;

002.jpg

021.jpg

 

USA-versjon etter 1986;

065.jpg

016.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte volvo i dag og hørte om svart listverk, breie typen, joda dette var ikke gått ut og de kunne ha det i morgen, MEN, prisene var syke, hørte pris på 1 list og det var dør, pr dørlist kostet det godt over 750kr+MVA, kan da tenke deg bakskjermene, fytti rakker'n.. Tror jeg skal leite lengere etter brukt jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte volvo i dag og hørte om svart listverk, breie typen, joda dette var ikke gått ut og de kunne ha det i morgen, MEN, prisene var syke, hørte pris på 1 list og det var dør, pr dørlist kostet det godt over 750kr+MVA, kan da tenke deg bakskjermene, fytti rakker'n.. Tror jeg skal leite lengere etter brukt jeg! :)

 

vet det dyrt spurte etter pris på den som er ned på kanalen 2600 inkl. moms

 

De har på Bil1Din i bodø tror det mesta av liste var der, ikke st.fanger list der mangla det litt

 

edit så du skulla ha 242 da har de ikke på hugger i bodø er 4 dørs de har

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja - det er ikke helt sant. De nye støtfangerne kom senere i USA (1984) enn i Europa (1981), men USA beholdt den "gamle" fronten til 1986 da det ble nye regler for lys i USA. Inntil da hadde det bare vært lov med "sealed beam" lykter (runde el firkantede), men i -86 ble det lov med "aerodynamiske" lykter.

 

USA-versjon før 1984;

054.jpg

 

USA-versjon fra 1984-1986;

002.jpg

021.jpg

 

USA-versjon etter 1986;

065.jpg

016.jpg

 

huff:shake

mere sier ikke jeg

242

240 turbo diesel

240 turbo b21et

240 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok bra dette her! Mim Juventus felgene er et godt valg. Utrolig råe felger. Har lett etter sånne lenge nå, og har nå fått reservert 4 stk felger med sommerdekk for 4000,-(synes selv at det var ganske rimelig pris). Gleder meg til å få dem på bilen:)

 

Skal du ha ny farge på kjerra a? :)

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår