rioi Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Lastet nettopp ned live for speed og skulle begynnne å kalibrere rattet mitt. Problemet mitt er at gass og brems pedal ligger på samme akse. altså Y-aksen. Noen som vet hvordan jeg gjør dette? jeg kan sette gass på akse 4 , men Den blir borte når jeg gjør det samme på bremser:hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Problemet er at windows ikke tolker de to pedalene som separate akser. Hvis det fulgte med no program med rattet er det stor sannsynlighet for at det kan velges om pedalene skal ha samme akse eller separate akser. Jeg har microsoft force feedback ratt og der må jeg legge inn de medfølgende driverne/programmet for å få kalibrert pedalene på forskjellige akser. De standard windowsdriverne klarer det ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Høres ut som at du ikke har satt lfs til og bruke kombinert akse for gass og brems. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 jeg hadde samme problemet... Du må laste ned en driver til rattet ditt, bare å søke på google...:google Når du har installert driveren kan du gå inn på innstillinger og velge separat akse på pedalene Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 takker for hjelpa.. var bare å gå inn på standardinstillingene i windows å fjerne haken for kombinerte akser. Nå funker det gull. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg