Evjen Skrevet August 21, 2003 Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 Originally posted by metz hva var egentlig vitsen med den posten, kommer du liksom hit bare for å skape kvalme? kan godt hende det var ment som en spøk, men begynner i så fall å bli temmelig lei de "festlighetene" rundt på forumet.. Begynner å bli temmlig lei av å høre tåplige argumenter som kebabtralle også, BMW er jo ingen dårlig bil selvom våre nye landsmenn liker bilene. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet August 21, 2003 Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 Den go golfen da....... H[per han som har kj;pt den tar godt vare p[ den da.......:cool: Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Gratulerer OG kondolerer. eller noe.. fint at du fikk solgt den.. men trist også.. sjøl om jeg personlig foretrekker resto/old school stil eller hva man skal kalle det.. så er "snutgolfen" en av de absolutt feteste jeg har sett.. elsker fargen på den. Lykke til med ditt nye prosjekt :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 e d ikke mulig å få fjerna RDL fra volkswagenforumet slik at vi slipper all driten hans?????? ingen som kjenner en i styret her eller?? Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 ignore user...funker det og Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 tenkte bare jeg skulle si at jeg også er "utan golf :( " , da min "godbil" de siste to åra er solgt nå..... kun rallyen igjen.. rdl var ikke så negativ til golf 2 når han satt på med rallyen sent en kveld :) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg