tikka Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 i golf 4 lyktene så er det et hål i mine som man kan sette inn en ekstra pære. hvilken funksjon har den pæren? den er ved siden av park, inn mot grillen. tåke lys??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sv3||ing1 Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Det er nok tåkelys ja. Er ikke standard på alle modeller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 men jeg tror ikke du kan sette inn en pære der og koble den til.. Har det samme selv, men det er vel ikke noen linse på den lampa? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sv3||ing1 Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Har du tåkelys"knapp" inni bilen? Kan du dra ut lysbryteren to hakk? Lite vits med pærer om du ikke kan skru de på:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Har du tåkelys"knapp" inni bilen? Kan du dra ut lysbryteren to hakk? Lite vits med pærer om du ikke kan skru de på:D Biler uten tåkelys er ikke levert med det ekstra hakket til tåkelys heller, såvidt jeg vet.. Var vel bare på Golf III det var tilfelle.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 stemmer som chris sier... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parkerik Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Det stemmer ikke i mitt tilfelle.Jeg har ikke orginale tåkelys, men har 2 hakk ut på bryteren.. Det er jo selvfølgelig en mulighet for at forrige eier har byttet knappen da han monterte hella lyktene på min da menmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg