DevilsTower Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Her kommer en liten teaser av hva som kommer senere :) Slapp av, kommer driftingbilder også :) Daniel fokuserer Kommer som sagt fler etterpå! :) PS; takk til Ealoken + en livlig ung dame fra Bergen som gjorde dagen finere ved langsvingen :) - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 bare en ting å si. håper kjørebildene er like gode :D Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Det første der var utrolig bra! Du gjør det virkelig godt. Gleder meg til å se flere bilder fra treffet, både i fart og utsillende osv. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Okai, her kommer bildene jeg ble nogenlunde fornøyd med. 56 bilder av 1122... Legger ut bilder av samme bil under hverandre jeg, så blir det litt system :) Kenneth Moens S15: Mr. Ascona_A: Synd med fronten din, men det er sånn det går :( DEmon Daniel Brandmo / VolcoM WEST Grønn S14a Wildchild Ha|||on Volvo Moens gamle S13 Pudding R32 Bmw RS13 Sierra MeSs R33 200SX S13 R34 S13 Dette var alt fra meg fra denne dagen, vi sees igjen på neste Drift Battle! :) - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Finebilder, Var våt og fint. vurderte sterkt og komme og kjøre med omegan, men ble heller flaska og spare omegan. men men fikk høre at dette var ganske dyrt? 500kr for og kjøre og 100kr pr, pers, inn? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Finebilder, Var våt og fint. vurderte sterkt og komme og kjøre med omegan, men ble heller flaska og spare omegan. men men fikk høre at dette var ganske dyrt? 500kr for og kjøre og 100kr pr, pers, inn? racing er ikke gratis mister... 250 kr for og kjøre og 100kr pr pers for og komme inn.. Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Bilde #1 og #3 av Moens s15 var bra! Høstlyset gjorde noe fett med dekalene og hele bilen egentlig... ! Masse bra her :D Tror det var mer verdt turen til Rudskogen enn Autofil... Hehe! Men men! Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Finebilder, Var våt og fint. vurderte sterkt og komme og kjøre med omegan, men ble heller flaska og spare omegan. men men fikk høre at dette var ganske dyrt? 500kr for og kjøre og 100kr pr, pers, inn? Dyrt? Er du seriøs? Det kostet 100 kroner for publikum for å komme inn porten. Deltakerene betalte ingen startavgift, kun kroner 250 i engangslisens til NBF. Vi som arrangør BETALTE faktisk 60 spenn per bil i forsikring i tillegg. Dersom DET er dyrt så gir jeg opp... EDIT: Til sammenligning. For å delta i et racingløp i Norge må du betale startavgift på rundt 3000 i tillegg til førerlisens og vognlisens på 1000 spenn hver. Da kjører man kanskje i totalt én time fordelt på hele helgen... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 250kr er faen ikke dyrt! Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 bare hggelig med selskap vettu, legger ut de bildene jeg ble fornøyd med etterpå. Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Kjempe fine bilder ja. :) Syns noen av de var litt mørke, men. Det her er vel xenon : Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Nydelige Bilder! og til Sæther Racing, noen ganger er det best å bare holde kjeft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Knallbra bilder! Skikkelig gøy å sitte og se igjennom alle. Utrolig synd at jeg ikke fikk tatt meg turen ned dit å knipset jeg og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 så kult ut...synd jeg ikke bor på østlandet...irriterer meg for hvert rudskogen bilde jeg ser! åsså kommer vi til bf da...noen slenger inn en kommentar...så kommer det hårsåre jævler etter der...haha...cool Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Dyrt? Er du seriøs? Det kostet 100 kroner for publikum for å komme inn porten. . Offtopic: 150,- for en person + parkering. Ikke noe å si på prisen på noen måte, men jeg føler det er litt feil at parkeringa skal koste så mye i forhold til inngangen - er det slik at de som leier Rudskogen er pålagt å bruke denne parkeringa? Ontopic: Mange fine bilder, men hva med å legge dem i et galleri, som ikke driver og skalerer bildene? :) raboc, som ikke tok kameraet ut fra bilen i går, men storkoste seg i mange timer Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg