Jonaldo Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Har nå solgt Audi'n og vurderer sterkt å kjøpe Land Rover Freelander. Ser at mange av disse bilene har byttet motor pga en feil med kjølesystemet. Noen som vet når dette problemet ble fikset? Har hørt både 2000 og 2001 modell, men er ikke sikker. Kjipt å kjøpe en bil som får motorhavari rundt første sving liksom..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 har vært en MASSE tull med dem motorene....til å med på tv2 hjelper deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Noe mer info om hva "tull" innebærer da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Kompis har sånn en, oser ALLTID kjølevæske av bilen. Dessuten fungerer ikke 4hjulstrekk, abs, antiskrens.. Ikke minst lider den sterkt av å være undermotorisert. Denne motoren eier ikke moment, hva den gjør i en så stor bil fatter jeg ikke. Den ligger også på topp på feil-statistikken. Disse bilene har hatt et stooort verditap og jeg tror ikke bunnen er nådd. Ikke meninga å støte noen her, men jeg ville definitivt gått for noe annet. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Vet du hvilken årsmodell dette er snakk om eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 99-00 modell. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Ok.... Har kikket på 2000, 2001 og 2002 modeller. Bør kanskje styre unna 2000 da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 det er MYE tull med de motora.. det er som sagt det at det lekker kjøleveske, også er toppen en svakhet.. er ikke alltid plant mellom topp og blokk heller pga. varme.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Vel, jeg ville styrt unna Freelander generelt.. Sier det en kompis sa når jeg handla meg en gammel Audi 100 tross alle advarsler jeg fikk. Kom ikke her og si jeg ikke advarte deg. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Les mer her: http://www.aftenposten.no/forbruker/bil/tester/bruktbiltester/article1037107.ece Hvis du på død og liv skal ha en, sats på en fra 2001 og utover ihvertfall :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg