Gå til innhold

Golf, BMW eller Mercedes ?

Ranger emnet


Scofield

Anbefalte innlegg

Hei, tiden er nå inne for å kjøpe seg bil, men hvilken bil skal jeg velge ?

 

Valget står mellom en VW Golf 3, BMW 3-serie eller en Mercedes C-180.

 

Er det noen som ha erfaring med sammenligning av disse bilene, jeg er student, og har ingen fast inntekt. Derfor så vil jeg ha en bil som holder, uten at noe går sundt hele tiden så jeg slipper store utgifter på deler osv. Noen som vil gi meg noen råd/tips om hvilken bil som er smartest å kjøpe for min del ?

 

jeg rekner med å bruke ca 30 000 på bilen, så kommer styling, senkesett osv. oppå de 30 000 igjen :)

 

Håper på respons =)

Mvh Scofield :)

BMW power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, tiden er nå inne for å kjøpe seg bil, men hvilken bil skal jeg velge ?

 

Valget står mellom en VW Golf 3, BMW 3-serie eller en Mercedes C-180.

 

Er det noen som ha erfaring med sammenligning av disse bilene, jeg er student, og har ingen fast inntekt. Derfor så vil jeg ha en bil som holder, uten at noe går sundt hele tiden så jeg slipper store utgifter på deler osv. Noen som vil gi meg noen råd/tips om hvilken bil som er smartest å kjøpe for min del ?

 

jeg rekner med å bruke ca 30 000 på bilen, så kommer styling, senkesett osv. oppå de 30 000 igjen :)

 

Håper på respons =)

 

Feilmessigt sett kommer ikkje 3 serien til Bmw godt ut,men rustmessigt så sliter som kjent Mercedes. Golf 3 kjenner eg ikkje så godt til. Men det spørs vel om du vil ha bensin eller diesel. Ser ut som om du har bestemt deg for bensin(c-180). Desse linkene er over 1 år gamle men du får no en peikepinn:)

http://www.dinside.no/php/art.php?id=212063

 

http://www.dinside.no/php/art.php?id=212062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår