Gå til innhold

94mod Opel Omega B 2.0 16V stv, selges i deler

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Har en 94mod Opel Omega B stv som selges i deler.

Sitter en 2.0l 16V Ecotec motor i den, 136HK som skal være chipppet til 150HK. Motorkode: X20XEV. Usikker om det er R25 eller R28kasse i den. ellers mye bra deler.

VW Passat 1.8T stv 99mod

Alfa Romeo 156 Corsa Italiana Racer 98mod

Snart: Alfa Romeo 90 2.0 88.mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det en komplett bil du har?

 

hvor i landet befinner den seg?

 

Kai

 

Den befinner seg på skotterud, 2mil sør for kongsvinger. Er hel bil ja, men selges i deler. Da karrosseri skal brukes til et annet prosjekt.

VW Passat 1.8T stv 99mod

Alfa Romeo 156 Corsa Italiana Racer 98mod

Snart: Alfa Romeo 90 2.0 88.mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Vectra B(98-mod) 1.6-16v.. Er det mye jeg må forsterke for å få den godkjent med 2.0liter fra Omegaen din? (bremser etc..)

 

Det vet jeg ærligtalt ikke, må vel ha skiver rundt om, men det er det vel på 1.6 16V? Muligens at du må bytte foran, men det er bare og finne ut om det er like store bremser foran på din som på vectra b 2.0 16V. vis det er det så er det nok ikke så mye som må gjøres. Bilrekvesita butikker eller et opel verksted vet det. Men skal ta og sjekke opp med en jeg kjenner som jobber på opel.

VW Passat 1.8T stv 99mod

Alfa Romeo 156 Corsa Italiana Racer 98mod

Snart: Alfa Romeo 90 2.0 88.mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Fint at du sjekker det opp for meg! Jeg har ikke så mange "opel-kontakter"!

 

Har aldri byttet motor (har folk som skal hjelpe meg med det altså) men tar det lang tid? Må jo bytte motor og girkasse!

 

 

Hvis motoren passer uten at jeg må gjøre store modifikasjoner, får vi bli enige om hvordan jeg får den til Rogaland.

92 BMW 318IS M-powah

98 Opel Vectra Rieger Pimped Edition (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Fint at du sjekker det opp for meg! Jeg har ikke så mange "opel-kontakter"!

 

Har aldri byttet motor (har folk som skal hjelpe meg med det altså) men tar det lang tid? Må jo bytte motor og girkasse!

 

 

Hvis motoren passer uten at jeg må gjøre store modifikasjoner, får vi bli enige om hvordan jeg får den til Rogaland.

 

Sjekker det opp i morgen jeg så tar jeg kontakt med deg.

VW Passat 1.8T stv 99mod

Alfa Romeo 156 Corsa Italiana Racer 98mod

Snart: Alfa Romeo 90 2.0 88.mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår