Gjest brunerune Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Faen meg på tide du kommer igang nå Kenneth! Blir stilig å se.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Alt til sin tid rune.. Hehe.. Lurer på å legge den helt ned engang å se hvor lav jeg kan få den. Hehe. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Da var felgene hentet hjem. Jeg synes de var konge gromme. Kommer ikke til å sette de på enda da jeg skal på fjelle i påsken men etter det blir det ned på bakken og på med felga. Slenger ut noen bilder og et bilde av øyelokka ferdig lakket. Øyelokka monteres vel i morgen etter vask av bilen. Komplett sett med bolter Front felg 8x18 med 225/40 Bak felg 9x18 med 265/35 Front og bak felg Øyelokk ferdig lakkert Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Very nice =) Blir bra når du får dem montert på bilen! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Ville tru det ja, blir montering av justerbare også så får vi se hvor lav jeg vil ha den. hehe.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Forresten, hvordan høres det ut med åpent filter på diesel bil? Har du noen lydklipp? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Ingen lyd med det. ingen lyd klipp.. Blir ikke på samme måte som bensin turbo.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Slenger inn et bilde av bilen men øyelokk. Bedre bilde kommer da bilen blir helt ferdig Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet April 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 (endret) Endelig fått på senkesette, mye jobb. Etter litt prøving og feiling fant jeg til slutt riktig høyde slik at jeg ikke subber. Slenger ut noen bilder, flere bilder kommer... Før senking Etter senking [ [ Satte også på fjærbeins stag og byttet stabstag ledd under Bilde av fjærbeinstag Endret Juni 22, 2009 av vx2go Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Bildene virker ikke desverre :redxpoke Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet April 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Der er bilde på plass Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Ja se der ja :) Gjorde seg med senking gitt, høy som ett fjell før jo :O Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet April 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Veit, sykt også.. Hehe.. Konge digg med senk. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Sykt sjef kenneth, så dritbra ut:) Nå er det bare å hive seg på lakkering helt ned og ny eksos! Konge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 De felgene er fiiine. Passet bilen som et skudd også. Skru understellet litt lavere kanskje? Vurderer samme felgene selv på B6, men da i 9" foran også. Dette kan visst subbe litt om man hiver seg til å senke(og det må man jo!!!). Er det mulig å få godkjent 8" foran og 9" bak hos BT? Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg