Gjest brunerune Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Hadde jeg ikke hatt noen kontakter hadde jeg vært fattig. Hehe, flytter til kongsberg, så du kan introdusere meg for rabattgjengen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Come ON, blir ledig leilighet rett ved siden av oss snart.. hehe Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Come ON, blir ledig leilighet rett ved siden av oss snart.. hehe Synd dere ikke har skolen min i Kongsberg da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Har ikke i Drammen eller Oslo da? Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Har ikke i Drammen eller Oslo da? Jo, Oslo.. men orker ikke peset:) Og det gjør sikkert ikke dama heller, har skole hun og :doh Sååå var det back to topic.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Hvordan i huleste får du så mye rabatter? Jeg kjøpt mitt Weitech som egnetlig koster 9000-9500? til 6500!? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Jeg kjøpt mitt Weitech som egnetlig koster 9000-9500? til 6500!? Bra norsk, men ja. De forskjellige merkene koster mer å ta inn enn andre. Og prises forskjellig. Så innkjøpspris varierer veldig fra merke til merke. (Er ikke fastsatt f.eks 40% av salgspris.) Og Kenneth er mer enn bare enn "venn" med sine kontakter, mistenker jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Bra norsk, men ja. De forskjellige merkene koster mer å ta inn enn andre. Og prises forskjellig. Så innkjøpspris varierer veldig fra merke til merke. (Er ikke fastsatt f.eks 40% av salgspris.) Og Kenneth er mer enn bare enn "venn" med sine kontakter, mistenker jeg! Hehe, bra uttalelse Rune. Kjekt med venner man kan hjelpe å få noe igjen for det :) Som f.eks litt rabatt. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 I og med at jeg har 2 venner som jobber der og begge står på mitt verksted og bruker min bukker, så burde vel jeg få de beste prisene dem kan gi:) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Litt update: Da er bilen levert, kunne regne med å få den igjen etter 3dager. Fikk en A3 1.6(Strikkmotor) 06 mod som leiebil. Slenger ut noen bilder av den. Veldig behagelig å kjøre, men motormessig skulle det nok vært mer HK og NM Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 grei leiebil det da, mangler bare 2.0tdi og grøftiser, så hadde det vært den ultimate leiebil:P Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Mew: Det er helt klart. hehe. Får kjøpe en slik til dama trur jeg.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Får kjøpe en slik til dama trur jeg.. For det skjer jo:p Garasje-kos hos meg snart Kenneth? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Mye kan skje bare lottoen slår inn eller jeg arver noe fra en ukjent tante et sted Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Da var det justerbare kommet vel hjem til meg. Slenger ut et bilde. Gleder meg som en unge til å få det på sammens med fjærtårnstaget. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg