vx2go Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Lufttempratur er jo utrolig vesentlig med tanke på effekt og sånt da.Taper vel mere effekt enn hva man vinner på den installasjonen der i hvertfall ;) Men om man merker den utrolige forandringen i en 1.8 125hk er jo en annen sak :) Og når det er snakk om dieselbil, så kan jeg nesten garantere deg at du ikke kjører no lenge med åpent filter :) Derfor jeg skal teste med åpent og lukket filter. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Men om man merker den utrolige forandringen i en 1.8 125hk er jo en annen sak :) Var liksom det... funker fint for meg..drar greit.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennyman Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Hvorfor skal man ikke klare å kjøre lenge med åpent luftfilter på diesel, på grunn av diesel-lyden? Siter 1997 Audi a4 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Blåse litt liv i denne igjen, har bestilt meg TSW Kyalami Felger med dekk nå, RS4 felgene utgikk (mulig kjøpe til vinterfelger neste vinter) 8x18” m/225/40R 18” 9x18” m/265/35R 18” Prisen var meget hyggelig hos http://www.gundersen-sportscar.com Riktig nok kommer ikke dekkene før i Mars men jeg skal ikke ha de på før sommeren så det gjør meg ingen ting. Ellers har jeg skaffet meg OMP Fjærbeins stag, dette er prøve montert og det merkes forskjell :) K&N filter er også monter, bilde kommer nok seinere i dag. Bilde felgene Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 sykt tøffe felger.... trur at di felgene vil passe bilen meget godt!!! Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 ser bra ut de felgene der.... vil se bilde av filteret :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Bilde av K&N Filter på Diesel Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 mulig jeg ikke er spess smart som spørr men hva er det lille filteret til ?? GODT NYTT ÅR Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Bare å se frem til sommersessongen og nye felger da :D Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Ny update til bilen. Øyelokk har ankommet meg. Bare få lakkert disse så blir det bra. Senkesett justerbart i februar sammen med xenon i tenker jeg ;) Felger blir kommer i Mars/April. Bakvinge og leppe i Mai. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Ny update til bilen. Hva da? Gjerne utdype deg litt mer om du ikke har det fooor travelt Kenneth? :D Hehe EDIT: Derja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Var litt kjapp i svingen eller kanskje du var? Hehe.. Nå er nå iallefall updaten ute :) Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Utrolig spennende å komme ut etter trening å se dette: Ikke noe lapp ingen ting, sjekket om det var kamera der men neida. Folk er utrolig frekke. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Utrolig kjipt ass.. hva skal du gjøre med det da.. bare omlakkere døra utenom forsikringen? Ta det når du skal ta vingen og øyelokka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Må få en lakkerer til å se på det og komme med pris. Blir prisen høyere en egenandelen på forsikringa så tar jeg den seff på forsikringa. Har full kasko heldigvis. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg