Gjest brunerune Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Kenneth, få deg samme filter som meg.. gromt det, åpent green filter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Kenneth, få deg samme filter som meg.. gromt det, åpent green filter! Ja hvorfor ikke, ga du for det da?? Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Ja hvorfor ikke, ga du for det da?? Jeg kjøpte det på Mekonomen, ga vel 1200kr for kit til A4... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Jeg kjøpte det på Mekonomen, ga vel 1200kr for kit til A4... Sleng ut et bilde :) Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Er likt det nede til høyre der.. Skal du ha bilde av det i bilen? Eller holder dette.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Klarer du av det i bilen hadde det vært kult. Kanskje du også finner det i TDI bil? Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Klarer du av det i bilen hadde det vært kult. Kanskje du også finner det i TDI bil? Her er bilde av mitt filter Kenneth; Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 hva kostet det power kittet? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Rune: Filtre ditt ligger ikke litt dårlig uskjerma da? Skjerme det mer og fikse slik at den får bedre kaldluft strøm? Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 hva kostet det power kittet? Filter du tenker på? Koster vel ca 1200kr. Er det Disel power kite kostet det vel noe i overkant av 4000kr Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Rune: Filtre ditt ligger ikke litt dårlig uskjerma da? Skjerme det mer og fikse slik at den får bedre kaldluft strøm? Det burde vært montert litt lenger ned og nærmere hjulbuen. Blir sykt varmt akkurat der han har sitt hengende. Et kort rør løser det ;) Filter du tenker på? Koster vel ca 1200kr. Jeg betalte ca 500kr for mitt Greenfilter i allefall. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Rune: Filtre ditt ligger ikke litt dårlig uskjerma da? Skjerme det mer og fikse slik at den får bedre kaldluft strøm? Joda ligger uskjerma, men har inntak forran der som tar inn god del luft... men driter i det, er liksom ikke et problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Det burde vært montert litt lenger ned og nærmere hjulbuen. Blir sykt varmt akkurat der han har sitt hengende. Et kort rør løser det ;) Jeg betalte ca 500kr for mitt Greenfilter i allefall. Betalte det når jeg kjøpte filter også, men det jeg hintet litt fram til var som rune skreiv lengre opp: Opprinnelig skrevet av brunerune Jeg kjøpte det på Mekonomen, ga vel 1200kr for kit til A4... Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Betalte det når jeg kjøpte filter også, men det jeg hintet litt fram til var som rune skreiv lengre opp: Opprinnelig skrevet av brunerune Jeg kjøpte det på Mekonomen, ga vel 1200kr for kit til A4... Å ja, sånn sett. Fikk ikke med meg det =) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Lufttempratur er jo utrolig vesentlig med tanke på effekt og sånt da. Taper vel mere effekt enn hva man vinner på den installasjonen der i hvertfall ;) Men om man merker den utrolige forandringen i en 1.8 125hk er jo en annen sak :) Og når det er snakk om dieselbil, så kan jeg nesten garantere deg at du ikke kjører no lenge med åpent filter :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg