Gå til innhold

Min nye bil Audi 1.9TDI

Ranger emnet


vx2go

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig fått kjøpt meg ny bil etter salget av den andre, det er en Audi A4 1.9TDI Facelift 99mod med bla Klima, Crusekontroll, Tåkelys, Facelift lykter og dørhåndtak osv. Bilen er helt orginal men det blir det forandring på. Har noe planer jeg skal gjennomføre før våren/sommeren 07.

 

Noen Bilder av bilen:

 

1_-1247879923.jpg

 

1_415622509.jpg

 

 

Planene er som følger:

 

Nye Felger: RS4 225x40x18" eller 19"

getImg.asp?FileID=1330

 

 

Justerbart senkesett: Weitec eller KW

 

12716.jpg10332.jpg

 

 

Baklukespoiler:

06593.jpg

 

 

Speilkapper på speil evt bytte speil, ikke bestemt meg helt enda.

 

Front leppe, ikke bestemt meg enda om hvem.

 

 

KitPower Diesel boks utgjør 142HK og 300NM

 

 

Nytt luftfilter

 

 

Ny IC

 

 

Xenon lys i tåkelys og kjørelys

 

 

Ny takantenne

 

 

Noe Stereo kommer også, ikke helt bestemt enda hva.

 

Før vinteren blir det ikke gjort mye med den annet enn å sette i Diselboks og filter + noe stereo.

 

Flere og nyere bilder kommer.

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Audi RS80: Har du noen bilder av det?

 

Bilder har jeg desverre ikke :) men har ikke sansen for chroma speil kapper, passer enkelte biler, feks A6 å A8 med en del chrome fra før. Du kan jo bytte til nye speil :) men jeg liker best diskre speil på audi.

 

Flott bil du har fått deg da, får gratulere ;) en ny frontleppe vil gjøre mye med utsendet

Prosjekt Audi 80 B4

Kanskje til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil da!!

 

Ser du holder deg til VAG.. hehe

 

Har gått over til "fienden" jeg, regner med en hel masse kødd framover... :p

 

Peace out

 

 

Jepp må holde seg til det, får ha grattis med nye BMW da. Hehe, blir nok litt uvant nå å gå over til bensin etter mange år med Diesel for deg

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp må holde seg til det, får ha grattis med nye BMW da. Hehe, blir nok litt uvant nå å gå over til bensin etter mange år med Diesel for deg

 

Tnx! Ja, det blir jo litt overgang for lommeboka.. Men har savna lyden av sekser siden jeg solgte VR6'n :D

 

Syns jeg har vært flink som har klart å ha dieselpurka i 3 år, lengste jeg har hatt noen bil.. hehe

2000 Peugeot 406 Break HDI

Kjør hardt, kjør stil -kjør dieselbil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår