vx2go Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Da har jeg endelig fått kjøpt meg ny bil etter salget av den andre, det er en Audi A4 1.9TDI Facelift 99mod med bla Klima, Crusekontroll, Tåkelys, Facelift lykter og dørhåndtak osv. Bilen er helt orginal men det blir det forandring på. Har noe planer jeg skal gjennomføre før våren/sommeren 07. Noen Bilder av bilen: Planene er som følger: Nye Felger: RS4 225x40x18" eller 19" Justerbart senkesett: Weitec eller KW Baklukespoiler: Speilkapper på speil evt bytte speil, ikke bestemt meg helt enda. Front leppe, ikke bestemt meg enda om hvem. KitPower Diesel boks utgjør 142HK og 300NM Nytt luftfilter Ny IC Xenon lys i tåkelys og kjørelys Ny takantenne Noe Stereo kommer også, ikke helt bestemt enda hva. Før vinteren blir det ikke gjort mye med den annet enn å sette i Diselboks og filter + noe stereo. Flere og nyere bilder kommer. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 ikke sett på speilkapper eller bytt dem, kommer ikke til å passe på den bilen :( få heller tak i et speilhus på høyre siden som er like stort som det på førersiden :) Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Litt kjipt å bytte til stasjonsvogn vx2go? :P Med tanke på alt det arbeidet du hadde lagt i den andre bilen. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Audi RS80: Har du noen bilder av det? al3x:Hehe, kommer nok til å legge endel arbeid i denne også men ikke fult så mye. Men dette er rein hobby for meg så nå har jeg fått et nytt prosjekt så får vi se hva vi får ut av denne. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Hehe, okey :) Satser på at denne blir fet å ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Krysser fingrene for det al3x. Hehe.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Audi RS80: Har du noen bilder av det? Bilder har jeg desverre ikke :) men har ikke sansen for chroma speil kapper, passer enkelte biler, feks A6 å A8 med en del chrome fra før. Du kan jo bytte til nye speil :) men jeg liker best diskre speil på audi. Flott bil du har fått deg da, får gratulere ;) en ny frontleppe vil gjøre mye med utsendet Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Dette blir nok bra vx2go:D Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Grei bil det der:) Gleder meg til og se fremgang:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Der var tråden oppe ja kenneth, hehe.. ser bra ut! Bare å komme igang med den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Der var tråden oppe ja kenneth, hehe.. ser bra ut! Bare å komme igang med den.. Jepp, bare få begynt, hehe. Blir vel noe stereo bygging i morgen å noen flere bilder ute og innvendig om det ikke regner. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoTriX Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Grattis med ny bil da!! Ser du holder deg til VAG.. hehe Har gått over til "fienden" jeg, regner med en hel masse kødd framover... :p Peace out Siter 2000 Peugeot 406 Break HDIKjør hardt, kjør stil -kjør dieselbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Grattis med ny bil da!! Ser du holder deg til VAG.. hehe Har gått over til "fienden" jeg, regner med en hel masse kødd framover... :p Peace out Jepp må holde seg til det, får ha grattis med nye BMW da. Hehe, blir nok litt uvant nå å gå over til bensin etter mange år med Diesel for deg Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoTriX Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Jepp må holde seg til det, får ha grattis med nye BMW da. Hehe, blir nok litt uvant nå å gå over til bensin etter mange år med Diesel for deg Tnx! Ja, det blir jo litt overgang for lommeboka.. Men har savna lyden av sekser siden jeg solgte VR6'n :D Syns jeg har vært flink som har klart å ha dieselpurka i 3 år, lengste jeg har hatt noen bil.. hehe Siter 2000 Peugeot 406 Break HDIKjør hardt, kjør stil -kjør dieselbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Da var diesel boksen satt i bilen, ble merkbar bra drag i bilen nå. Boksen er av typen Kit Power. Filter er også i hånd men ikke montert enda, skal først prøve konfilter. Synes jeg ikke noe om det blir det et som passer i luftfilter boksen. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg