-Rønningen- Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 luste på en ting! passer gofl motor over i audi 80 med tanke på girkasse! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 ingen som vt? Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Hvis motokoden er den samme, så går det fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 ja men det er det ikke! audi kom f eks aldri med g60 motor.. det som er tanken.. Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 må si jeg liker tanken din ;) kan godt tenke meg G60 i min. Tenker du på audi 80 b4? Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 nei egentlig b3 men motorfester og alt er vel likt i b3 og b4! b4 er vel bare facelift.. Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 er stort sett samme karroseriene ja :) Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 girkassa funker ikke! pga audi har tverrstilt motor! og da passer det ikke med driv akslinger osv! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 audi har da ikke tverrstilt motor Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 neineine.. :P faen. feil.. golf har tverrstilt! derfor blir drivaksling utakene på girkassa feil i en audi Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 ja det veit jeg jo! men passer golf motor på audi girkasse? egentlig det jeg lurte på:P Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Ja, golf motoren passer på Audi kassa. Det du må gjøre er: *Flytte over svinghjul og lamellplate (fra audi til golf motor) *Bytte bunnpanne (fra audi til golf motor) pga rammevangen *Motorfester +litt til, men det går. En kamerat har akkurat gjort dette, G60 motor i Audi 80GTE Q Typ85. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg