Natiluz Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Noen ganger når jeg er ute og kjører så lyser airbag lampa .. noen som har vært bort i det før ? og er det bare en jording feil ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Det kan være mye rart. Finn noen som har VAG-COM, og få kjørt en diagnose (hos et verksted, om du ikke kjenner noen privatpersoner som har VAG-COM). Da får du vite hva som er feil. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzxfelix Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 hei, airbag lampa mi har også begynt å lyse. Var innom på Møller bil, og de sa det var sleperingen i rattet som var ødelagt. En slags ledning som fører informasjon til airbagen. hvis du hører en skrapelyd når du vrir rattet er det dette. Jeg må skifte min, det koster 2000.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg