Gå til innhold

Haukhe's bildetråd [ 11.11.07 - BIL 07 ]

Ranger emnet


haukhe

Anbefalte innlegg

Flink du! Så deg nok utpå gressmatta i langsvingen se :P

 

Hmm.. på bilmekaniker - treffet eller DB ?:D

Men takker for kommentar :)

 

Haukhe, du som hadde "vakt" refleksvest på deg og stooor linse-dings på kameraet i langsvingen? :D

Bra bilder, hiv ut flere :)

 

Haha, det vart no mæ ja :m'm: :biker

Var den sååå synlig da? :P haha! Stoooor linse MÅ man jo ha da:D hehe!

 

Fler bilder blir vel lagt ut i morra vil jeg tru:D Hold dykk oppdatert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 616
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utdype det der litt mer forståelig kanskje? Skjønner ikke hva du mener her. :)

 

der hvor du panorerer en bil i fart hvor ikke hele bilen blir klar eller at det kommer forstyrrende elementer i veien er søppel etter min mening. henviser nå til 2 bilder du har tatt...

 

DSC_0182_m.jpg

 

DSC_0179_m.jpg

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der hvor du panorerer en bil i fart hvor ikke hele bilen blir klar eller at det kommer forstyrrende elementer i veien er søppel etter min mening. henviser nå til 2 bilder du har tatt...

 

Smak og behag det egentlig :) Jeg tok med det med mennesker i "forgrunnen" fordi jeg personlig syns det ble litt stilig, det er ikke no bra bilde, men jeg syns det ble litt kult :) Syns også hvor bare fronten til bilen er klar kan være stilig, men det er min smak. Men alle har ikke lik smak ;) Men hvis folk ikke liker det, så tar jeg det til meg og ikke legger de ut;)

 

 

 

 

Jeg er fornøyd med bildene av min bil iallefall! Bare til å legge ut, eller sende på mail... Skarp eller ikke... ;)

Bra bilder ellers og... :)

 

Kan sikkert sende noen på mail senere ! :) Kommer vel noen fra fototreffet etterhvert også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår