Gå til innhold

Haukhe's bildetråd [ 11.11.07 - BIL 07 ]

Ranger emnet


haukhe

Anbefalte innlegg

Bare å kjøpe :D Har du ti lapper til overs så skal du få kjøpe nytt kamera te meg du ;P !

Bare å vente på våren det gitt! Du får pønske ut et fancy place å ta bilder! Kunne kanskje vært kult med grafittibakgrunn.. eller noe i den duren!

 

tror du får fiksa plakat av bildene dine.... var du på autofil messa?? hvis ja, så var det en STOR printer rett innafor døra (venstre side)... pratet med han karen som stilte den ut og printa ut bilder.... sønnen hans løp rundt og tok bilder med Canon 350D! De printa ut i store størrelser;)

--> Bilder av DIN bil? Send PM <--

 

Mine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 616
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tror du får fiksa plakat av bildene dine.... var du på autofil messa?? hvis ja, så var det en STOR printer rett innafor døra (venstre side)... pratet med han karen som stilte den ut og printa ut bilder.... sønnen hans løp rundt og tok bilder med Canon 350D! De printa ut i store størrelser;)

 

hmm, men kan dt bli i noe god kvalitet da mon tro?

 

Mulig det går da :D!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann !

Legger bare ut en liten "update" fra Rudskogen, Gatebil- treffet, høsten 2005 :) Lenge siden, og jeg hadde ikke helt styringen på det å klare å få fartsfølelse i bildene.. Men legger ut noen fordet jeg :) Ikke så mye ISO- støv her hvertfall ;P he he!

 

DSC_0382_mindre.jpg

 

DSC_0287_mindre.jpg

 

DSC_0229_mindre.jpg

 

DSC_0216_mindre.jpg

 

DSC_0149_mindre.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, var det jeg skulle tippe, men ikke fått med meg at du har samma baklykter som meg.. :)

 

Hehe, det var haste prosjekt for noen dager siden for og ikke se helt orginal ut i hekken:) Skal ha LED til Våren.

 

Haukhe: Nydelige bilder! Digga det kjørebildet assa:)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår