Gå til innhold

Haukhe's bildetråd [ 11.11.07 - BIL 07 ]

Ranger emnet


haukhe

Anbefalte innlegg

Flotte bilder som alltid...

 

Kanskje bli min personlige fotograf neste sesong du :)

Takker for kommentar ! Hehe, du har sikkert fotografer som kvalifiserer seg bedre enn meg :P jeg er amatør ! hehe. Men øvelse gjør "mester" ! :D

 

Heldiggrisen Hege:) Pene bilder som alltid! Og som jeg sa på msn;

 

Utrolig tøft bilde:http://i94.photobucket.com/albums/l8...DSC_0206-1.jpg

Ser ut som han står i sanda og spinner med det verste "KOM IGJEN DA FOR F***!!!!!-Utrykket noengang skapt!:D

Haha ! Likte det bildet selv ;) ! Har en hel serie fra han det der... Dette likte jeg best hvertfall ! :D Kanksje jeg legger ut en serie senere ;)!

 

Etter en (alt for rask) runde med clone stamp tool:

Takker så meget ;) ! Da skal jeg no teste det ut ! Lærer noe nytt hver dag i PS :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 616
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

HAHA..den røde sierra`n med vogn der kjøpte fetteren min..til delebil heldigvis=P

Tror det var den,finnes vel ikke mange sierraer med det flotte bjørne-greiene på panseret:)

Finnes vel bare èn av den ja :P hehe" Den var feeeet da :D Harry-fet altså ;) Var så jævelig bra med den vogna i tillegg! :D

 

Du må legge ut bilden etter photoshooten i går:P Der en "sexy gatebil babe" posere på pansert, på bilen til min kjære:D:D;)

Haha ! Genialt assååå :D Siden du gir tillatelse til å legge ut de heite bildene skal jeg gjøre det å ;) ( nei, det er ikke nakenbilder folkens! hehe)

De kommer i løpet av uka !

 

 

Må dele da :fatality: Hehe..

Hehe ! Bilder av din skal ta's uansett :D Finn noen fete steder, så er jeg klar med kamera !

 

 

få se få se få se få se få se få se få se! hehe

 

 

bra bilder her gitt:)

 

Det kjem, det kjem :P hehe! Takk for kommentar ;)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro å ta bilder, i allefall når man har mer en en sony ericsson k700 som kamera :D

 

bra bilder, har du tenkt på å gjøre stemningsbilder?

 

lang lukketid, uten blitz..

ikke det at jeg kan det men jeg synes det ser vanvittig bra ut :)

 

Hei ! Hvordan stemningsbilde var det du tenkte på da ? :) Tok en "photoshoot" i går i en garasje med lang lukkertid og uten blitz.. vis det var sånt du tenkte på da ! :)

 

sattan for noen bra bilder!

Stiller gjerne med bil jeg om du er keen på å ta no bilder til våren :P

 

Skal følge med videre i denna tråden! :)

 

Takker for kommentar :D Send meg en PM, så går det sikkert ann å ordne ! Men er ikke noen proff ! Bare så det er sagt, så kan ikke garantere noe som helst. Hehe.

Bilder fra photoshooten i går kommer i løpet av uken! Stay tuned !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

proff eller ei, ser da kvaliteten på bildene dine her, så "noen" blir jo bra! hehe

Ser mange bra bilder her av mange forskjellige fotografer, du er blandt toppen av de jeg liker bildene fra hvertfall! :P

 

:D:D Takker ! Får se hva man får ordnet vøtt! Hater vinteren... alle biler står inne eller kjører med stålfelger... Trist syn! hehe. Får heller øve mer i vinter ;)! Tar ikke du selv ganske gode bilder etter hva jeg husker? Du har så sinnsykt lang tråd med bilen din at jeg ikke orker å gå gjennom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stål er jo konge :P

 

Tatt litt av den tråden min, men 80% er bare bullshit :P

Bildene av min er Tatt av Housey og en Kompis av Marvil, og Marvil, jeg hakke snøring eller utsyr til slik :P

 

Digger bilder, så vil folk bruke bilen min, så stiller jeg opp :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stål er jo konge :P

 

Tatt litt av den tråden min, men 80% er bare Bullshit :P

Bildene av min er Tatt av Housey og en Kompis av Marvil, og Marvil, jeg hakke snøring eller utsyr til slik :P

 

Digger bilder, så vil folk bruke bilen min, så stiller jeg opp :)

 

Er du i Oslo/Bærum/ Asker- området så er det bare å skrike ut! Bruker gjerne bilen te en liten "photoshoot" :) Trenger flere biler å teste meg på... Er morro ! :D

 

Og stål er noe av det støggeste! Hvertfall når man ser det på helt nye A3'er osv.. men, da er det som regel ei kjerring bak rattet eller en gammal gubbe som har null peiling!:tannløs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg sier at man ække mann før man bruker stål :D

kanskje for å få opp synet mitt på bilen på vinteren hehe :P

Kan nok hende jeg er nedi der, bodd på kolsås så sku vært tilbake en tur :P

Skal nedover neste fredag, dog uten egen bil :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg sier at man ække mann før man bruker stål :D

kanskje for å få opp synet mitt på bilen på vinteren hehe :P

Kan nok hende jeg er nedi der, bodd på kolsås så sku vært tilbake en tur :P

Skal nedover neste fredag, dog uten egen bil :P

 

Kolsås is the place:shake :P Gikk på herlige Dønski jeg da ;P lol! Du får tralle nedover med bila til våren ! Med snasne fælga! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår