tomtom Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 vw<3 :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet September 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Samdblåste like til jeg kke fikk sandblåst mer i dag! Kommer flere bilder av tingene etter strøk 2! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 de ser fin ut =) mitt sett er ferdig pussa OG et lag me grunning og et lag med farge Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 ja du vet hva vi venter på :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet September 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 hehe. ja et bilde til :) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Derbi GPR Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 nåååå ern vel snart ferdig?;D Siter Syncro Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Hoi, lenge til VR`n er ferdig på Lakk ell? =) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet September 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Den blir hentet på lørdag:) Har tatt litt bremser i helgen: Pynta til jul... Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen89 Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 gleder meg til og se den :D Siter 2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line -X- 1999 bmw e46 318i -X- 1992 Bmw E36 318is -X- 1990 GolfII 1.8gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Spennende pakke i dag :) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 NAAJS! =] har du prisn på delene eller +? eller vor du kjøpte dem ? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Kjøpte saltsilden på Spar. Tilbud serru :blah: Hvis du mente bremsene, kjøpte jeg det på Mekonomen Er orginaldeler, bare at billigere enn på Møller :) Kostet i overkant av 3500. Men mamma jobber på sykehuset, og der får alle 25% rabatt :D Så jeg gav 2700. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 heh ... sidn min mamma ikke jobber på sykehuset og jeg er fattig så det er nokk over min prisklasse :p Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 oioi nærmerer seg nå. *spent* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 mora di jobber på sykehuset, så får hu rabatt på mekonomen? nå er jeg jaggu bra teit eller? :P Men det er faktisk sant det med mekonomen... originaldeler litt billigere. fetters jobber der, får ting til innkjøpspreis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg