Derbi GPR Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 snart ferdig hos lakkereren eller? er spent:) Siter Syncro Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 snart ferdig hos lakkereren eller? er spent:) Det er jeg og, kjære nabo;) Nesten hvertfall:) :jail Men nå går det fort Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 fyr frem bilder du =) så blir d bra Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Derbi GPR Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 det blir nok bra:) lyst til å sette vr6 i min å eller?:P Siter Syncro Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Er bilen kjørbar altså? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 herregud du holder oss på pinebenken her! har fulgt med over lengretid nå, gleder meg til å se det endelige resultatet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet September 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Jeg maser og maser og maser og maser, men i helgen blir den hvertfall grunnet.... Jeg er helt rastløs om dagen selv... :( Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Du, når skal du hente stolene du har kjøpt av meg? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet September 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Du, når skal du hente stolene du har kjøpt av meg? Snart! Egentlig hadde jeg lagt opp til å hente sammen med golfen, men skal snart på hytta med ved, så kommer da... :happyhappy: Men send mobilnr ditt på pm, for har ny tlf......... Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Nyhet: Golfen er ferdig i løpet av uka :D:D:D:D:D:D:D:D:D Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 WAAAAAAAAAAA WAAAAAAAAAAA WEEEEEEEEEEEEEE WAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! iizzzz naaaaaaaaaaaajs!! gleder meg til å se Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Gjorde noen små, ubetydelige ting i dag også. Autosol på dørhåndtak, bare for moro skyld! Før og etter ett støk: Lakkert innsuget. Autosolet det litt, så blir det vel bra... Har også kjøpt en einser:D Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 den einseren vurderte jeg litt :P kjempetøff bil! Men, jeg kjøpte en caddy. blir gøy å begynne på den! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Skal ha et mk1 prosjekt jeg og, men måtte bare ha en med små fangere og spar-lykter! For å cruise litt rundt ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg