T_A_H Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Mørk rød metallic er fargen! (tror jeg) Mye å lære av disse diskusjonene, gitt :D Men er bare stolene foran. Får skaffe bak siden. Dørsidene blir cønstom med alcantara!!! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Steike, detta liker vi :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 DA VAR DEN LEVERT :D:D og glemte å ta bilder av pussinga, men ikke spennende uansett OG jeg har ferie en stund ;) Blitt litt slitsomt med jobb og golf en stund ... ;) Fant også igjen noen bilder av lista jeg lagde for en stund siden. Var ikke pusset, men gir inntrykk av hvordan den blir. Vil også si at denne ble ikke laget for at jeg ville ha bad-look. Den ble laget fordi jeg kunne se frontplata mellom panser og lykter Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Georgen Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Hmm, koseprosjekt :D Siter - Audi A6 2.6V6 '95 Vulcanschwartz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Takk :) Også forundret over at det ikke var noen konfronteringer på den lista ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 fått igjen bilen fra lakk eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Tror det blir pent og tøft med den lista der jeg ;) Når får du den tilbake fra lakk? Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aregutten Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Sinnsykt feit bil! Kommer til å gå som et h***** med VR6. Bare litt framtung når man bremser. Kan logre litt Siter 2009 Audi A4 TDIQ 2000 BMW 320Ci 1994 VW Vento VR6 (Hugget) 1986 VW Golf VR6 (Solgt) 1994 Vw Vento 1,8 CL (1,8 G60)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Forresten, skal du bruke noe svarte lister? Eller hellakkerer du? Dette er jo noe jeg som har lest hele tråden egentlig burde vite :D Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Kult med tilbakemeldinger her :D Lakkereren skal gjøre et mer nøye grunnarbeid, så tok litt tid. Men jeg får den igjen i starten av august :) Står ikke noe om lister i tråden, så er ikke så godt å vite, men blir uten lister! Grunnen til det, var at det ikke satt der da jeg begynte ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Åja, skjønner.. ;) Mente jeg ikke hadde sett noe av noe lister her serru ;) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Listefri blir fint Blir artig å se når fronten blir lakkert. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Nå har til og med jeg klart å bla gjennom heeeeeele tråden din. Tok noen timer ja. Fantastisk prosjekt! Gleder meg vilt til å se resultatet! Super jobb, dette står det respekt av! STÅ PÅ! :D Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 I 1995 hadde alle de store M3-speil og Rallye-front (og noen også RS-fanger). M3-speilene gikk av moten lenge før år 2000, så var det noen som ikke tok poenget.. M3-speil kom ikke før i 1997, vet det da min Polo var første Norske ikke-bmw med slike speil:vampire: Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 hmm..mulig jeg er på bærtur, men hvordan får du opp panseret med den massive knekken der? Får du dratt det såpass langt opp at du kommer til låsen? bare stussa litt på det jeg :) Ser bra ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg