opel freak Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Selger en luftfilter boks jeg har liggende som gjør at man kan ta av den originale "stekepanna" av en luftfilterboks og erstatte original filteret med et konfilter. Selve boksen er lagd i rutsfritt og sveist med tig. Røret som kommmer ut er ca 76mm i dimeter, altså tre toms. Fra denne kan man f.eks sette på en tre toms slange og plassere et passende konfilter hvor som helst i motorrommet. Man benytter seg av den pakningen som er der originalt. Må beklage den dårlige kvaliteten på bildet men jeg hadde ikke annet en mobiltelefon for hånden desverre. Pris? vil gjerne ha bud på denne så får jeg se om det blir høyt nok :D Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Mjamja.. Vanskelig å by noe igrunn.. Si en pris så får vi se. Selger du noe bør du vite hvor mye du skal ha for det :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Nei jeg vet egentlig ikke hva jeg, er noen som gar bydd 500 da men jeg vet ikke hvor seriøst det er så du kan jo begynne der et sted :). Det er gjort bra arbeide på denne her altså, det skal man ikke være redd for. Det hadde kansje vært en fordel om man har glassblåst den for og få jevn farge rundt hele boksen eller kanse polert den. Ikke vet jeg. Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Jeg har fått et bud på 200 kr Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjanE Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 da sier jeg 250,- Siter drive like you stole it. ride like a man.....=)=) the pedal to the metal=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 har bud på 350 desverre Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Da er vi kommet opp i 400kr :) Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Solgt for 400 Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg